Mikael Persbrandt

Thomas H.

Medlem
Gick med
11 May 2006
Hoj
Kawa ZX-9R 2002
Visste ja inte att han var ett sånt hoj freak:va efter att ha läst reportaget om honom i nyaste Bike.Shit ,han va ju urcool förr men nu ännu hårdare :yoparty

Ja han är betydligt trevligare in person än vad kvällspressen gör honom.

Ja e också med i nya Bike :yoparty
Eller rättare sagt i BMWs bilaga som följde med. Shit asså. Hur ska man nu kunna röra sig på stan utan att bli påhoppad av groupies?

Persbrandt är och förblir en jävla tönt, inklusive hans fåniga karaktärer.
Sämst av alla är den där hårda killen i Beck, Herregud, men imponerar på många 13-17 åringar kan jag tro.
Säg mig, i Bike - står det om han kör hoj full också eller är det bara bil?

Markus skrev:
2637329 Persbrandt är och förblir en jävla tönt, inklusive hans fåniga karaktärer.
Sämst av alla är den där hårda killen i Beck, Herregud, men imponerar på många 13-17 åringar kan jag tro.

så sant

Markus skrev:
2637329 Persbrandt är och förblir en jävla tönt, inklusive hans fåniga karaktärer.

Han fullkommligt regerar i Beck! :yoparty

Markus skrev:
2637329

Min första tanke också!
Men enligt uppgift här på SH har han frågat om han fått provköra en hoj på fyllan, så det förekommer säkert.

prulle skrev:
2637006 Ja han är betydligt trevligare in person än vad kvällspressen gör honom.
Eh nä :huvet ...sicket drägg.

Stationera dig på statoil nacka strand ett par nätter i veckan vid 03-tiden, så ska du få se på action. Fyfan. Han är varken rumsren eller trevlig.

Kommer aldrig glömma i somras när jag va där å tankat hojen kl 03 typ, han ragglar in aspackad å går fram till kyldisken, knäpper en bira, hinkar folköl, rapar högt, välter hyllor, går fram till kille som läser en tidning i butiken å ba "öh din skit, ska du betala för tidningen" - samtidigt som han spiller öl å svinar runt.

:huvet ...en av kanske 15 gånger jag mötte honom under juli-aug bara på statoil.

så, njae, han är inte så trevlig.

KGK skrev:
2637640 hoppas han är trevligare de gånger han är nykter, han är nog en bit ner i alkoträsket
vettetusan :rolleyes: e ju bara whitetrash brudar som fått för sig att han e tuff å bad boy, men egentligen avdankad alkoholist, i stil med torsten...

IronMike skrev:
2637645 vettetusan :rolleyes: e ju bara whitetrash brudar som fått för sig att han e tuff å bad boy, men egentligen avdankad alkoholist, i stil med torsten...

Och han har försökt köpa knark av mig och min polare på kvarnen 2ggr.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025