Miinin gör comeback i VM 2009

Bra! Då kanske man kan börja följa hans blogg igen, den har varit så sur och nedstämd att jag slutade läsa den.

Skulle han köra i sverige skulle han bli stekt... /matchboll :D (ta't lugnt nu, trissar bara upp stämningen lite lagom)

Skulle han köra i sverige skulle han bli stekt... /matchboll :D (ta't lugnt nu, trissar bara upp stämningen lite lagom)

ja dig stekar han ju på en gammal 03:a :hihi tror ännu Christer har en del att leverera med rätt material :glömdet

tror han ligger iaf top 10 ännu

Känns nästan lite som direkta påhopp, om det vore nån av er som det skrevs om vad skulle ni tycka då :confused:
Personligen så skulle jag inte vilja bli skriven om i negativt syfte, bara en känsla jag fick!
Nä lite positivare tycker jag allt man kan vara!

Grattis Miinin till styrningen 2009!

Härligt !
Jättekul att vi har lite svenska förare ute i världen iår
Det behövs :tummenupp

Känns nästan lite som direkta påhopp, om det vore nån av er som det skrevs om vad skulle ni tycka då :confused:
Personligen så skulle jag inte vilja bli skriven om i negativt syfte, bara en känsla jag fick!
Nä lite positivare tycker jag allt man kan vara!

Grattis Miinin till styrningen 2009!

Om du läser en gång till så börjar jag med ordet Bra. Därefter skriver jag om att jag slutade läsa hans blogg för att den var negativ. Är det ett påhopp? Isåfall ber jag om ursäkt, jag tycker det är skitkul att han får chansen i vm igen, han är dessutom en riktigt trevlig kille, men jag anser ändå att hans blogg det senaste året varit väldigt sur och vresig. Den åsikten får jag väl ha?

Du får ha precis vilken åsikt du vill :) Jag har kanske också någon åsikt om vissa saker, men håller kanske inne med dom istället. ( inte i detta fall!)
Men det var väl fler som kommenterade vissa grejor mest på skämt eller inte!?
Tänkte lite som att det inte skulle bli en pajkastar tråd!
Det är inte jag som bestämmer här, vad som skall skrivas här eller inte, tyckte bara att det inte känns rätt att han inte är här och kan försvara det som skrivs.

Om du läser en gång till så börjar jag med ordet Bra. Därefter skriver jag om att jag slutade läsa hans blogg för att den var negativ. Är det ett påhopp? Isåfall ber jag om ursäkt, jag tycker det är skitkul att han får chansen i vm igen, han är dessutom en riktigt trevlig kille, men jag anser ändå att hans blogg det senaste året varit väldigt sur och vresig. Den åsikten får jag väl ha?

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!