DieselDoris
Gangster rap made me do it
Nu är det såhär va, sedan migrationsverket bytte nr vid årsskiftet så har dom nästan samma nr som mig. Vilket har resulterat i en del felrigningar. Närmare bestämt ca 50 st om dagen. Jag har givetvis ring och meddelat om detta och fått till svar att jag helt enkelt får byta nr om det inte passar. Efter många om och men erbjöd dom sig att betala nrbytet. Vilket jag inte gick med på, då jag vill behålla mitt nr. Nu får jag helt enkelt dras med det här problemet. Är det någon som har något tips på vad jag kan göra? Börjar ledsna på alla samtal som börjar kl 8 på morgonen och slutar någon gång vid kl 16 på eftermiddagen. Ska jag kanske skaffa betaltjänst och tjäna pengar på alla som ringer fel, ska jag kontakta media och kanske sätta lite press på migrationsverket.... eller?!
Last edited:
Oftast så brukar det vara då jag har fest och har druckit ett par öl. Konstigt att folk inte reagerar på ljuden i bakrgrunden. En gång då jag bokade biljetter till Star Wars så var det inte ens jag som svarade utan telefonen gick runt bland lite folk innan jag bokade 5 biljetter på mittraden