Migarationsverkets rasistiska handläggare

Dock noteras: Det är väl bra att tanten du pratade med i förrgår lever ett fritt liv i Sverige och kan gifta sig med vem hon vill.

Ja visst är det bra. Tyvärr är det ju svårt för övriga muslimska kvinnor i Sverige att göra detsamma när släkten och förre mannen bor kvar här då det lätt slutar i syrabad och flygturer. Hon hade väl tur i oturen kan man säga. Vi kanske rent av ska tacka koranen och farsan för det.

Ouch! Den svider nog för muslimhatarna.

Då jag antar att jag är en av dem som smetats ner med det epitetet, samma standard som man finner på en helt vanlig nynazistisk hemsida, så känner jag mig manad:

Nä, inte ett dugg. Därför att:
  1. Om det begås få terrorbrott av muslimer i Europa så är det bra
  2. Om en stor andel av terrorbrotten som begås i Europa begås av Européer så är det bra
  3. Om en stor andel av alla brott som begås i Europa begås av Européer så är det bra
  4. Om någon mumbojumbo-stiftelse hittar på att det begåtts ett (1) muslimst terrorbrott i Europa 2009 så är det förutom skrattretande samt mindre seriöst än om jag säger att t.ex. Abdulaziz Abdullahi Mohamed Hussein är en muslimsk terrorist, han terroriserar, ni applåderar.

Det är dessutom makalöst att ni bara vill diskutera muslimer när tråden handlaro m något helt annat, har ni något typ av problem med muslimer eller? :va

Det är dessutom makalöst att ni bara vill diskutera muslimer när tråden handlaro m något helt annat, har ni något typ av problem med muslimer eller? :va

Ledsen för det, det var väl nån av de vanliga som började klanka ner på kristna så fort något dåligt uppdagades om deras keldjur.

Skulle dock gärna vilja se en lista på vad de där terrorbrotten handlade om. Häcklande på torgmöte? Skadegörelse på föreningslokal? Det var ju knappast random mördande i form av tågbombningar, bussbomber, flygplan in i skyskrapor osv.

Ingen vettig människa kan naturligtvis ge ett svar på din fråga angående vad som är rasistiskt i det uttalandet. Det är enbart sunt förnuft och sanning.

Ja visst är det bra. Tyvärr är det ju svårt för övriga muslimska kvinnor i Sverige att göra detsamma när släkten och förre mannen bor kvar här då det lätt slutar i syrabad och flygturer. Hon hade väl tur i oturen kan man säga. Vi kanske rent av ska tacka koranen och farsan för det.

Och bussa Gudrun på de jävlarna. Då blir det annat ljud i skällan.:fakta

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...