Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kollat lite på en som heter einhell blue line bt-gw 170 på laitis.se eller en DECA MIG/MAG SVETS 180E från swedol.se duger nån av dom här till nått?
Jula har en telmig 195/2 200 a för 6999kr är det ett mycket bättre val?
Telwin är italienska och inte helt skitdåligt kanske men jag vet inte om det där är en egenutvecklad eller en brandad kinasvets. Tycker att det är ganska dyrt och för dom pengarna tror jag man kan få mer svets.
Du har ingen svets du kan tipsa om då i den prisklassen?
Kolla denna på tex jula
http://www.jula.se/catalog/verktyg-...h-lod/svets/mig-mag-svetsar/mig-svets-210045/
har haft min i snart 10 år och den har fått bekänna färg på allt möjligt men framför allt bilplåt och den har funkat perfekt för mina behov.
Har en likadan jag också, kan bara instämma. Funkar klockrent till det jag använt den till.Kolla denna på tex jula
http://www.jula.se/catalog/verktyg-...h-lod/svets/mig-mag-svetsar/mig-svets-210045/
har haft min i snart 10 år och den har fått bekänna färg på allt möjligt men framför allt bilplåt och den har funkat perfekt för mina behov.
Mestadels bilplåt och nått avgassystem, men även svetsat om bakramen på hojen.
Jag har nästa bestämt mig för Telwinen på Jula även fast den är i lite överkant på vad jag vill betala.
Men nu till nästa fråga vad ska man ha för tråd 0,6 0,8 eller sån tråd som man slipper ha glasflaska?
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |