Midsummer run 2010

Tack allihopa för en super trevlig körning och även en skön lugn midsommar kväll med god mat och dryck.
Tack Vilden för att du tog täten, du gjorde det enormt bra och jag fick tid att ha koll på snickaren.
Tack allihopa :tummenupp

Ja det va trevlig körning igår faktiskt tack alla som kom! :)

Det inget att tacka för nån måste ju leda gruppen hehe :)

:) tackar

Hoppas på att hojen är klar till helgen, ta med lite folk och ta en tur när den är inkörd kanske?

I helgen blir de ingen åkning...små liv som kommer på besök vettu...så sönadg kväll först...
Men annars är det bara höra av dig om ni ska du...DU har mitt nr oxå!!:tummenupp

Inkörning är lika med fullgas!!! :tummenupp

Ja ni får väl kasta av mig i nån schysst kurva..så fotar jag...de är däremot inga problem i helgen...
Men NEJ...jag åker inte med dig...*asg* Jag är rädd om mitt:arsele

Hehe...:krama

Last edited:
Här kommer bilderna som Linis tog...

http://picasaweb.google.se/nenad.antic/MidsummerRun2010#

Ingen copyright får användas fritt av dom som var med på turen.

då tar jag mig friheten :tummenupp tackar

I helgen blir de ingen åkning...små liv som kommer på besök vettu...så sönadg kväll först...
Men annars är det bara höra av dig om ni ska du...DU har mitt nr oxå!!:tummenupp

Ja ni får väl kasta av mig i nån schysst kurva..så fotar jag...de är däremot inga problem i helgen...
Men NEJ...jag åker inte med dig...*asg* Jag är rädd om mitt:arsele

Hehe...:krama

Jag styr till det så fort jag får klart min hoj! Vilket bör "peppa peppa" bli i helgen. Jag HOPPAS jag får min cylinder på fredag :Bugar

EDIT;
Vad heter han som du åkte bakom linis och den andra killen ni kom med? Jag är urusel på namn :huvet

Last edited:
då tar jag mig friheten :tummenupp tackar

Jag styr till det så fort jag får klart min hoj! Vilket bör "peppa peppa" bli i helgen. Jag HOPPAS jag får min cylinder på fredag :Bugar

EDIT;
Vad heter han som du åkte bakom linis och den andra killen ni kom med? Jag är urusel på namn :huvet

Han jag åkte bakom är HeavyD (Nenad) och sen David...:)

Tack för bilder, hälsa Madame

Här e ja....:hej....:D

Last edited:
Back