Midsommarmeck

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
När alla andra är ute o super, roade jag o gubben oss i garaget. ;) Nummerplåten fluttades in under bakskärmen. Visst blev det häftigt....? Observera oxå blinkersen... Nu väntar min uppkörning o sen ska jag banne mig oxå göra min hoj lika häftig...hehehe....

Bifogat

• skylt.jpg
    skylt.jpg
    30.2 KB · Visningar: 587
exiteme skrev:
Japp, blinkersen funkar.... :fakta Något för din hoj kanske...? :D

Vadå?!?! mina blinkers funkar hur bra som helst nu.. har precis fixat dom :tummenupp

Ja vill osså sätta min nr plåt så.. :crash dags för lite meck snart kanske :D

spam

Bra nummerskylt! Finns ett gammalt fint noise/industriband som heter spk (surgical penis clinic).

Re: Lagligt?

Fastolph skrev:
Är det lagligt med nummerskylten så?
/Ludde

Lagligt??? Hmmmm...har sett en annan hoj med samma montering så helt ovanligt är det ju inte....
Men vi lär väl märka det om pappa Blå stoppar oss.... Lovar att berätta i så fall.

ChaosX Berättade precis att en Husaberg och en HuskvarnaRR är regbesiktigade för vägen (obs. Inte endurobes). Huskvarnan hade lampan monterad precis inne i skärmen ovanför skylten och det var godkännt. Polisen ska kunna se skyltan på 15 meters håll, har vi hört från Mitonga-racing.com... :fakta

exiteme skrev:
När alla andra är ute o super, roade jag o gubben oss i garaget. ;) Nummerplåten fluttades in under bakskärmen. Visst blev det häftigt....? Observera oxå blinkersen... Nu väntar min uppkörning o sen ska jag banne mig oxå göra min hoj lika häftig...hehehe....

Bifogat

• im000126.jpg
    im000126.jpg
    115 KB · Visningar: 307
Breaking the law breaking the law..
o andra sidan är skylten läsbar och blinkerserna ser man säkert
Men farbror Blå har nog fler åsikter om det där..
Jag behåller nog min hoj så orginal som den är :)

Jag har kört med min skylt så här i två år och ingen har stoppat mej!

Bifogat

• sälj bilder 016.jpg
    sälj bilder 016.jpg
    104 KB · Visningar: 200
Krattan skrev:
Jag har kört med min skylt så här i två år och ingen har stoppat mej!

Och det beror på:

A - Polisen har aldrig försökt stoppa dig.
B - Krattan har aldrig försökt stanna.

Ska vi ha en gissningstävling :D

Back