Midsommarfest?

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Jag och Pingvinen har snackat lite löst om vad som händer på midsommar. En tanke som kom upp var att dra ihop lite Sporthojsfolk (och gärna fler också) och fixa någon fest.
Så om det finns något intresse kan ni slänga in en blänkare här. Kom även med förslag vart vi skulle kunna hålla till, ingen som har ett trevligt lantställe eller bara en stor gräsmatta? :D
Vi kan ju alltid samlas vid någon trevlig grill och sitta och ljuga hur fort vi kört eller något annat stimulerande!!

Så finns det några festsugna själar här på forumet? :öl

Om ni inte bangar för en liten utflykt är ni välkomna till Vimmerby för att där i rustik lantlig miljö grilla och förfriska er med medhavd dryck. Sovplatser under tak finns om ni tar med sovsäck, och även hojar kan härbärgeras.
Ligger ca 30 mil sydväst om Uppsala.

Tja, jag ska festa i Sundsvall iaf (om jag inte jobbar). Jag kanske kan vara med på den obligatoriska "slutet-av-augusti-festen" istället? :öl

Ha det! :tummenupp

M:et skrev:
Jag och Pingvinen har snackat lite löst om vad som händer på midsommar. En tanke som kom upp var att dra ihop lite Sporthojsfolk (och gärna fler också) och fixa någon fest.
Så om det finns något intresse kan ni slänga in en blänkare här. Kom även med förslag vart vi skulle kunna hålla till, ingen som har ett trevligt lantställe eller bara en stor gräsmatta? :D
Vi kan ju alltid samlas vid någon trevlig grill och sitta och ljuga hur fort vi kört eller något annat stimulerande!!

Så finns det några festsugna själar här på forumet? :öl

Se till att lära dig blanda riktiga groggar innan festen. :D

Re: Re: Midsommarfest?

Thundercat skrev:
Se till att lära dig blanda riktiga groggar innan festen. :D

Hörredu grabben, jag kör på kvalitet och inte kvantitet! Sen att jag blir för full i alla fall är ju en annan femma :rolleyes:
Ska inte du ta och pallra dig upp mot Uppsala till midsommar, det kan väll iändå nte finnas något att göra nere i Götet då?

Re: Re: Re: Midsommarfest?

M:et skrev:
Hörredu grabben, jag kör på kvalitet och inte kvantitet! Sen att jag blir för full i alla fall är ju en annan femma :rolleyes:
Ska inte du ta och pallra dig upp mot Uppsala till midsommar, det kan väll iändå nte finnas något att göra nere i Götet då?

Men det är väl inget saftkalas som du ska på? :D

Jag skall åka till Grebbestad. Grilla, dricka bärs och leva rövare... :D Har varit där de senaste två åren på midsommar. :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Jag har inga speciella planer för midsommar - annat än möjligen åka över till Åland. Har inte bestämt mig ännu för hur jag gör. Annars hakar jag gärna på! Några ideer på var man ska hålla till ?

Något måste vi iaf hitta på. Plats är väl inte så noga, bara vi kan ha kul. Grillning och öl i massvis! :D

I värsta fall får vi väll åka ut till någon camping och låna eldstaden där. Fest blir det hur som helst.
Ragga ihop lite allmänt folk (läs singlar) så det blir en trevlig hög att festa med!

Kongo skrev:
Drog på förslag till Yammaretta om att vara på G-sunda badet.. på baksidan finns möjlighet till grillning och div.lekar...

Det låter ju kalas :rock Tjata på honom ordentligt nu så fixar vi poolparty :tummenupp :öl :zpy :skrämd

Uppeliupp

Hur blir det? Ska vi ha någon fest eller???? Börjar bli dags att bestämma sig nu.....

är på iafall jag inte lämnar staden.. vet ej hur det blir än..
låter som en tokbra ide.. men gärna långt ifrån centralstationen tack. ! :tummenupp :skrämd :crash :whip :fakta
hohoh.. ;p
/z

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna