Midsommardagen

Toyman är min nya hjälte! :bugar
...eller, ja, nästan iaf...

En underbar midsommar på er alla.
Hoppas ni alla njuter av den här dagen. Själv sitter jag på kontoret. :näsblod

Trevlig midsommar på er. :krama

Själv blir de helnyktert eftersom vi väntar smått vilken dag som helst, planerad till idag men inte velat komma ut än.

Grattis, och bra planerat :tummenupp Vår äldsta dotter tittade också ut i dagsljuset på midsommardagen för sju år sedan :)
Glad midsommar på er allihopa!

Glad midsommar och det kommer att vara många kontroller imorrn bakishundar!

Trevlig midsommar!
Glöm dock inte nubben och sillen:tuttar

Det blir en alkoholfri helg för min del...

Åka 15mil MC (2x7,5) för en liten grillning, för att sedan köra midsommarrunda på kvällen i en cheva 69a =)

Man behöver inte dricka och käka sill bara för att det är Midsommar i Sverige ;) hehe

Glad midsommar till er alla!! Heads up för TS!!

Men Cheva-69?? Kör big block om du ska köra något ;) Kommer själv att köra Cheva Pickup 454SS imorgon ... trimmad sådan... Nu jefla ryker bakdäcken!! Kom och kika på crusingen som Saxtorp Hillbilly's arrangerar... Skåne is the shit! ;)
( allt behöver inte vara på två hjul ;) )

Go midsommar på dig!! Och alla er andra... In i dimman är det som gäller!!

Jänke-järn

Glad midsommar till er alla!! Heads up för TS!!

Men Cheva-69?? Kör big block om du ska köra något ;) Kommer själv att köra Cheva Pickup 454SS imorgon ... trimmad sådan... Nu jefla ryker bakdäcken!! Kom och kika på crusingen som Saxtorp Hillbilly's arrangerar... Skåne is the shit! ;)
( allt behöver inte vara på två hjul ;) )

Go midsommar på dig!! Och alla er andra... In i dimman är det som gäller!!

Nu förstod jag inte:va, finns väl många Cheva-69 med big-block? Eller har jag glömt. Fördel smallblock ej så tung... svänger bättre! Hur som helst gamla jänkebils-stuket med jättemotorer har sin charm! Trevlig fortsättning på midsommarhelgen! Toyman

Back