Midsommardagen

Toyman pensionären

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
En tanke bara om att tänka sig för, midsommarafton och varit på galej. Grillat eller klassikern sill med tillbehör. Se till att ni ej nyttjar för mycke tillbehör. Midsommardagen ska bli en god dag, en perfekt mc-dag.

Ville bara önska er här på sporthoj.com en trevlig midsommar.

Köra sporthoj eller annat fordon kräver full koncentration. Kör ej om det varit för många öl och snaps. Att ha kul med goa vänner är toppen. Köra hoj är det ochså. Gör inga misstag, tag rätt beslut så blir hela helgen en toppenhelg.

Trevlig härlig midsommarhelg önskar Toyman och min kvinna :tummenupp

Bifogat

• IMG_2719 sh.jpg
    IMG_2719 sh.jpg
    102.7 KB · Visningar: 198
Last edited:
:tummenupp

Trevlig midsommar!!

Jepp, trevlig midsommar på er!

Varje dag är för värdefull för att vara dagen eftrer:tummenuppGärna något gott med för tusan med måtta:)

Önskar Eder Alla En Sköner och En Trevlig Midsommar Afton i Gashandtagets Tecken.....

Puss och kram på eder alla... :)

Last edited:
Det blir en alkoholfri helg för min del...

Åka 15mil MC (2x7,5) för en liten grillning, för att sedan köra midsommarrunda på kvällen i en cheva 69a =)

Man behöver inte dricka och käka sill bara för att det är Midsommar i Sverige ;) hehe

Glad midsommar på er!
För egen del så blir jag högst troligen ej körbar på lördag, men jag vet om det iaf :D

Trevlig midsommar på er. :krama

Själv blir de helnyktert eftersom vi väntar smått vilken dag som helst, planerad till idag men inte velat komma ut än.

Back