Midsommar

ruffrider

gabb kakk
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
CBR 954 -02 --*FIGHTER*--
Ta't lungt på midsommar nu alla Sporthojjare, håll er borta från spriten, det blir bara problem..... :tummenupp :fatta!

Det blir lugnt,KAN vara så att det blir bra väder!!!Fet chans...........Trevlig midsommar på er alla :yoparty

jontemorrum skrev:
Det blir lugnt,KAN vara så att det blir bra väder!!!Fet chans...........Trevlig midsommar på er alla :yoparty

Den chansen exsisterar nog inte i denna värld, alla midsommrar drabbas av regn, så är det bara....å det går inte ändra på :7peta

Sprit??? nääääehh! små grodor å ljuvliga blomkransar å 7 sorters snaps (eller vare sill?) under kudden...

Ha en strålande :yoparty

betsy skrev:
Sprit??? nääääehh! små grodor å ljuvliga blomkransar å 7 sorters snaps (eller vare sill?) under kudden...

Ha en strålande :yoparty

är det inte bättre med sju sorters snaps i magen?

ruffrider skrev:
Ta't lungt på midsommar nu alla Sporthojjare, håll er borta från spriten, det blir bara problem.....

Det tror jag inte. Om man nu inte är sån där som tvunget måste börja slåss, bråka och vara allmänt otrevlig så fort man får lite innanför västen. Eller vad menar du? :va

Och naturligtvis, trevlig midsommar på er allihop!

Last edited:
Fanken.. Första midsommaren som jag INTE jobbar på flera år!
Ska bli gott som sjutton att njuta av ösregnet.
Kanske kör jag ner till havet och får ett blixtnedslag i hjälmen, eller varför inte klotar ner i nåt lerigt dike och fumlar efter handskarna när det haglar som värst?
Tacka vet jag svensk midsommar! :fyllisar :D

Kör försiktigt därute, Ni som vågar!

/Henke

Som tur är så jobbar ju en annan hela helgen och slipper sådant där med att hålla på och dricka äcklig sprit och sådant. Men å anndra sidan.... man kan ju dricka öl en sådan här dag också...
Tusan också, det hade jag inte tänkt på ; (. Jag vill inte jobba längre!!!!

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo