midsommar!! var ska du ?

Alltså det är lite väl sunkigt. Båda åren jag varit där har det varit mycket stök och knivskärningar. Visst får du säkert ligga med nån men det är inte värt att hålla på med alla stökiga smågrabbar.

Eller så är jag bara för gammal.

Jag tror vi båda är för gamla. För jag börjar känna av det där med efter alla år av firande på Öland. Samma känns iofs Halmstad och allt därtill. Båstad är det ända jag aldrig direkt firat i.

Jag tror vi båda är för gamla. För jag börjar känna av det där med efter alla år av firande på Öland. Samma känns iofs Halmstad och allt därtill. Båstad är det ända jag aldrig direkt firat i.

Halmstad är 10ggr bättre än båstad på midsommar. Båstad har peppes men knappt något mer, halmstad har mkt större utbud då.

Själv ska man fira med brewden + ett annat par i Sköfvde, grilla + supa.

Last edited:
Inga problem med vad man ska göra i midsommar, man ser till att befinna sig på jobbet mellan 11.45-21.15 lägg därtill att man pendlar så man är hemma 22.30. :huvet :gnissla

3007256 Alltså det är lite väl sunkigt. Båda åren jag varit där har det varit mycket stök och knivskärningar. Visst får du säkert ligga med nån men det är inte värt att hålla på med alla stökiga smågrabbar.

Eller så är jag bara för gammal.
Känns ju rätt onödigt att åka hela vägen till Öland för att ligga, det kan man ju lika gärna göra hemma!

Blir troligen Norrfällsviken eller Ulvön för min del..

Gaah, illa man festa varje dag förra veckan och man sitter redan och funderar på över vart man ska öla till helgen! :näsblod

Känns ju rätt onödigt att åka hela vägen till Öland för att ligga, det kan man ju lika gärna göra hemma!

Jo visst är det så. Men helt klart är det enklare på öland under midsommar. Precis som med festivaler.

Kom igen tjejer. Tro inte på allt kyrkan lurat i er. Man får ligga med hur många man vill utan att vara en sämre flicka!

Skärgården med familj, massa kusiner och några polare. Inte så mycket röj men kul ändå.

Jobbar hela midsommarhelgen. Ska köra på Öland då... *suck*
Men ser du en Volvo-tankbil det står Arla på kan du ju vinka. :hej

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...