midsommar!! var ska du ?

Jag ska sätta mig på hojen och ta en 2 milatur för att tillslut hamna på stålverket i Oxelösund där jag ska jobba hela jävla midsommar. :huvet

Kungshamn/Smögen står det som ankomstdestination. Hälsa på vänner och bekanta. Om det är drag har jag ingen aning om men vad man hört så ska det va bra. Någon som vet?

det e bra drag! däremot så trot jag smögenbryggan e avstängd för nån jävla rasrisk lr nåt?

själv ska jag nog gå till kyrkan :gnissla

Själv ska man jobba 12 timmarspass både lördag och söndag, det ska bli spännande!

Ha det så trevligt alla som kan :tummenupp

/Bobby

Midsommar brukar bli tråkigt så jag ska tvätta bilen. Och båten. Städa lägenheten också kanske. Och kanske vaxa bilen. Allt beroende på väder.

Ska till sommarstugan i Fjällbacka (Bohuslän). Party party :tuttar

Båstad, Östra Stranden, Tylösand eller Öland. Valet är svårt med alla dessa inbjudningar överallt. :( Pepés lockar ju lite dock.

det är ju bara en vecka kvar nu :yoparty var ska alla hojåkare ?

själv har jag och en polare köpt en midsommarbil en saab9000 som antagligen ska köras till öland, var där förra året en jävla fest :tummenupp

ställena jag vet mer är tyllesand, öland, smögen/bohuslän... var är det mest party i södra sverige?
jaha bara att gratulera då:tummenupp ,själv är jag så tråkig så jag ordnar fest hemma på altan,så slipper jag åka nånstans,bara att hoppas det inte spårar ur som förra året när vi hamnade i poolen allihopa nakna,:tuttar som tur var de flesta grannar bortresta i villaområdet.:D

Det blir nog rätt så lugnt. Kanske åka hoj till stugan och grilla lite och umgås med släkten. I övrigt bara sova.

Vet inte riktigt. Har aldrig riktigt festat loss på midsommar.

Dock vill polaren att jag ska komma över till Berga och festa med hans brorsa och alla andra bönderna! :)

öland så klart där är det fan party konstant i 3dagar :tummenupp

Alltså det är lite väl sunkigt. Båda åren jag varit där har det varit mycket stök och knivskärningar. Visst får du säkert ligga med nån men det är inte värt att hålla på med alla stökiga smågrabbar.

Eller så är jag bara för gammal.

Jag och tjejen ska på en fest hos en polare i Höllviken. Temat är hawaai/ananas/kokosaktigt:D

Back