Midlife crisis

TreoKwak

Köra fort rakt fram är lätt & trist
Gick med
27 Aug 2004
Hoj
Honda VTR SP1´00 & BMW F800GS-13
Under semestern var jag på en 'festival' i Norrland, med bl.a lokala band. Det var öl i plastglas, 'disco' och lokala rockband på lastbilsflak. Fram på natten förde jag ett sluddrigt samtal med ett par grabbar , 16+ nånting angående bandet som spelat sist.

Jag sa att det lät lite som 'Faith no more'..

- öööhhhh,,,jahaa..försökte de artigt.

- har ni inte hört 'Faith no more??' , försökte jag...

- öööhhhh..nee..

Min kära fru var vänlig nog att förtydliga att de var lite yngre än mig och förmodligen var lite små när Faith no more fortfarande 'fanns'..

Va?

Förbannade ungar!!

http://www.youtube.com/watch?v=0RgyVD5GnLM

/ TreoKwak

TreoKwak skrev:
2382108 Under semestern var jag på en 'festival' i Norrland, med bl.a lokala band. Det var öl i plastglas, 'disco' och lokala rockband på lastbilsflak. Fram på natten förde jag ett sluddrigt samtal med ett par grabbar , 16+ nånting angående bandet som spelat sist.

- öööhhhh..nee..

Min kära fru var vänlig nog att förtydliga att de var lite yngre än mig och förmodligen var lite små när Faith no more fortfarande 'fanns'..

Va?

Förbannade ungar!!

/ TreoKwak
Lika kul varje gång man pratar musik med den "yngre generationen" (jag är ju iochförsig bara 29år) när det kommer någon ny låt som är en cover på en gammal och dom inte har en aning om det.:tungan

KTM 620 skrev:
2382120 Lika kul varje gång man pratar musik med den "yngre generationen" (jag är ju iochförsig bara 29år) när det kommer någon ny låt som är en cover på en gammal och dom inte har en aning om det.:tungan

Finns ju även musikintresserade ungdomar men ja ja...

TreoKwak skrev:
2382108 Under semestern var jag på en 'festival' i Norrland, med bl.a lokala band. Det var öl i plastglas, 'disco' och lokala rockband på lastbilsflak. Fram på natten förde jag ett sluddrigt samtal med ett par grabbar , 16+ nånting angående bandet som spelat sist.

- öööhhhh..nee..

Va?

Förbannade ungar!!

/ TreoKwak
om jag inte hade spelat så mycket Tony Hawk spel så ahde jag gått miste om så mycket musik :( just midlife crisis är med på ett av soundtracken och den är jäkligt bra :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg