Midlanda på söndag!

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Nån som ska dit? Tänkte haka på en kompis som ska dit..hjälpa till å städa till lite och så :) titta lite på banan och åka å kika på lite hojar ! :tummenupp

Lindahl skrev:
Nån som ska dit? Tänkte haka på en kompis som ska dit..hjälpa till å städa till lite och så :) titta lite på banan och åka å kika på lite hojar ! :tummenupp

Är det nån körning på banan?

Geiger skrev:
Är det nån körning på banan?

nae inte då, ställa i ordning banan för rr sesongen tror jag städa å fixa :tungan men aja man får väll komma ut en sväng iaf och förhoppningsvis se lite fina hojar kanske :tummenupp 8e maj ska jag dit och åka bana för hoppningsvis..så ska haka på en kompis dit som kör rr nu på söndag :)

Lindahl skrev:
nae inte då, ställa i ordning banan för rr sesongen tror jag städa å fixa :tungan men aja man får väll komma ut en sväng iaf och förhoppningsvis se lite fina hojar kanske :tummenupp 8e maj ska jag dit och åka bana för hoppningsvis..så ska haka på en kompis dit som kör rr nu på söndag :)

Vilka får köra den 8'e Maj då?

Geiger skrev:
Vilka får köra den 8'e Maj då?

hmm, ingen aning om jag ska vara ärlig, men ponny en kompis till mig åker bana, han sa att jag kunde hänga på å fråga iaf, kan kolla upp det om det är folk som är sugen :) vore ju kul å träffa lite folk från sh :yoparty

Jag kommer att vara där så fort det är någonting där=) Bor bara nån Km därifrån=)

Lindahl skrev:
hmm, ingen aning om jag ska vara ärlig, men ponny en kompis till mig åker bana, han sa att jag kunde hänga på å fråga iaf, kan kolla upp det om det är folk som är sugen :) vore ju kul å träffa lite folk från sh :yoparty

Jepp, kolla gärna upp det. Och om licensåkare för köra då också?!

Ang. 8 Maj

Hallå! Jo så här är det, den 8:e får medl. i Norra Roadracing Sällskapet (NRS) åka. Som en bonus för det slit man lägger ner nu i helgen (skyffla och skotta sand ja lite div. banjobb för att få banan i trim för säsongen) Annars är det fritt att gå med i föreningen (det är ju en funktionärsförening i botten, men det är några som har licens och tävlar för föreningen åxå) det finns en hemsida www.n-r-s.se har jag för mej. MVH Micke Sedin :tummenupp

750-R skrev:
Hallå! Jo så här är det, den 8:e får medl. i Norra Roadracing Sällskapet (NRS) åka. Som en bonus för det slit man lägger ner nu i helgen (skyffla och skotta sand ja lite div. banjobb för att få banan i trim för säsongen) Annars är det fritt att gå med i föreningen (det är ju en funktionärsförening i botten, men det är några som har licens och tävlar för föreningen åxå) det finns en hemsida www.n-r-s.se har jag för mej. MVH Micke Sedin :tummenupp

Alltså är man inte välkommen den 8'onde, så länge man inte är medlem?!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back