Midlanda 5-6 Juni med www.banåkning.nu

Info ang bandagarna

- Inskrivning och besiktning 07.45-08.30
- Förarmöte 08.30-08.45
- Vi kör 09.00-17.00 medel gruppen börjar
- Lunch 11.30-13.30
Ni äter när ni är hungriga. Vi bryter inte körningen för lunch
- Middag vid Antjänrn camping ca 19.00. Anmälan tar vi vid banan

Vi önskar er välkomna
Vi finns vid Antjärns camping onsdag kväll
Torsdag kväll serveras det buffe på campingen, anmälan tar vid banan

- KTM är med oss och ni kan provköra deras hojar.
- Bridgestone är på plats och lottar ut ett set däck, prata gärna däck med Jens.
- Mottorad, vem vinner tidningen under ett år????
- Breed racing visar deras nya racingställ.
- Touringbutiken visar utr och har försäljning med extra bra priser till er.

mvh
www.banåkning.nu

Ursäkta om jag rörde till det, min hjärna funkar inte från överbelastningen av värmen och körningen igår... Jag hamnade ju i helt fel tråd!
Jaja, det är en rolig bana IAF och man blev sugen på att åka dit fler gånger.

Boende Antjärns camping 5-6 Juni

Tänkte höra om det är någon som har en plats över i en redan bokad stuga på Antjärns camping 5-6/9.
Eller är intresserad av att dela på en stuga.

Så var man anmäld, bara att hoppas att man hinner få tag i en framgaffel till hojen innan dess :gnissla Nån som har en gaffel över till en gixxer 1000 K5?

Edit. Som vanligt så går det aldrig som man planerat. Som det ser ut nu så kommer jag INTE att hinna få tag i en framgaffel! Nån som vill köpa min plats i racegruppen? :huvet

Last edited:
Vi fick precis ett återbud i snabba gruppen, först till kvarnen.....

Hejsan! Går det lämna återbud o få tillbaka pengarna?
Annars har jag en plats i race gruppen och en i medelgruppen till salu.

Nej, men du kan sälja platserna under köp och sälj på våran sida eller här på sporthoj. Meddela oss vilken som köpt dom om du blir av med dom.

Du får väl boka upp dig på några pass och köra KTM:tummenupp
Funderar på att åka ner och fota och provköra lite KTM i alla fall, men så j***a sugigt att man inte får ihop hojen :huvet

Edit. Just nu har man inget boende, så det blir nog inte att åka ner alls..

Last edited:
Vi håller på och packar bussen och kommer ej att kolla om ni köpt någon plats idag. Ring oss och anmäl er.

1 plats i snabb grupp
1 plats i race

Telefonnr hittar ni på våran sida.
www.banåkning.nu

Mör i precis hela kroppen sitter jag nu i lugnet hemma och konstaterar igen att det var två kanondagar med sveriges bästa bandagsarrangörer! Bra väder, glada hojåkare och massor av KTM-cyklar att prova. Inatt ska jag drömma om en Supermono.

Tack ska ni ha!

Kan bara instämma med föregående talare, tack för en kanon-dag. Passar på att tacka mina grannar som jag fick garagera hos. Trevligt folk de dära 08:orna, hoppas inget vart trasigt i foten efter kraschen. Vore kanon om ni som tog lite bilder lägger ut här på sporthoj eller bränner ut på skiva och skickar (ni får ju betalt så klart, pm:a i så fall). Ska försöka jobba av lite hemma så jag får åka till gelleråsen åxå, brukar ju va kanon det åxå.:)

vilken grupp körde du? (sen en liten beskrivning vem som e du kanske ) :) har lite bilder men tog bara några på grupp 2 o 3,

Krasch

Sitter hämma ock funderar om man är en sopa,för gammal, för klen, eller för het? Kom hem klockan tre natten till idag efter besök på Sundsvalls sjukhus, där konstaterades att jag hade två brutna revben ock brutet skullderblad efter min lovsaider i depåkurvan.:huvet
Fast fram till dess var det skitkul:arsele
Xyron jag hör av mig angående motorn.
ps tack till Micke o ???? (senil) för hjälpen med lastning av hästen.

Anders.

Sitter hämma ock funderar om man är en sopa,för gammal, för klen, eller för het? Kom hem klockan tre natten till idag efter besök på Sundsvalls sjukhus, där konstaterades att jag hade två brutna revben ock brutet skullderblad efter min lovsaider i depåkurvan.:huvet
Fast fram till dess var det skitkul:arsele
Xyron jag hör av mig angående motorn.
ps tack till Micke o ???? (senil) för hjälpen med lastning av hästen.

Anders.

Så det var så pass illa ändå,tråkigt att höra. Det var jag (Johan) och Nicke som hjälpte dig med ilastningen. Krya på dig så är du snart tillbaka! :)

Kanonkul 2 dagar!
Tack banåkning, KTM o alla rejsare, det var guld! :tummenupp

Anders; nu förstår jag att du hade så ont i axeln som du hade. Brutet skulderblad låter sådär kul...
Krya på dig.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...