Midlanda 18 aug?

Söderlund

Jagad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
non
Såg att zuber ställt in sin banåknng nästa helg, Vi år några som hade tänkt åka upp och undrar nu om intresse finns att vi hyr banan på fredag och kör lite ändå. Vi behöver 15 st ungefär. Öppen depå, ca 400 kr för hela dagen. Ni kan ju posta ert namn i den här tråden så får vi ta beslutet i slutet av den här veckan.

Vi är två stycken som gärna hänger på (eventuellt en tredje person).

//Robin

Prova å lägg ut i sundsvallsforumet så fyller ni nog kvoten snabbt. Hade åkt själv om inte det var för att jag ska åka på torsdagkväll innan.

OOops! Såg inte att ni gjort det redan.

750-R skrev:
2366477 Prova å lägg ut i sundsvallsforumet så fyller ni nog kvoten snabbt. Hade åkt själv om inte det var för att jag ska åka på torsdagkväll innan.

Last edited:
sen stannar ni över helgen o går på dragracing..
:yoparty

Då var det bokat och klart. Skicka mig ett pm om ni vill boka en plats. Jag svarar så fort jag kan med kontonr för inbetalning. Körning mellan 0900-1700. Kom lite före så vi kan prata igenom dagen. Öppen depå så det är bara att åka så mycket man orkar. Grindarna in kommer att öppnas torsdag kväll, vi kommer att sova där tors-fred natt. Antjärns camping finns åt dom som vill sova i säng:)

mvh//Daniel

Söderlund skrev:
2367871 Då var det bokat och klart. Skicka mig ett pm om ni vill boka en plats. Jag svarar så fort jag kan med kontonr för inbetalning. Körning mellan 0900-1700. Kom lite före så vi kan prata igenom dagen. Öppen depå så det är bara att åka så mycket man orkar. Grindarna in kommer att öppnas torsdag kväll, vi kommer att sova där tors-fred natt. Antjärns camping finns åt dom som vill sova i säng:)

mvh//Daniel

Antar att man måste vara en duktig förare samt ha licens ? :rolleyes:

Söderlund skrev:
2368388 Nej nej. Ingen licens krävs. Vi kommer att ha med nån som åkt bana nån gång bara, så det är bara att hänga på...

400 kr ? midlanda var ligger det?
ska checka mitt schema!:tummenupp

edit: sundsvall, lite långt kanske ....

Japp...självklart är jag intresserad :D !!

Jag och en kille till ifrån Njurunda är stenklar.
Bara höra av dig till mig på mailet.

MVH/Tranan:yoparty

Back