Midlanda 1-2 Maj 2008 med www.banakning.nu

Va, har du bytt igen!
Bilder! :tummenupp

Lugn,lugn bara samma 1000rr-04 som sist. Försökta bara va lite (rolig) med "trimmad 600:a". Är det nån förresten som vet av några original kåpbitar till 1000-04-05 så är jag mycket intr. tänkte framför allt på
-främre vä, mittenbiten (den med blinkershålet)
-bakre cutsen (hela runt sadlarna)
Det gör inget om dem är spruckna eller skrapade kanske till och med nån liten bit som fattas, huvudsaken att det går att laga dem för lite gatåkning.:tummenupp

Lugn,lugn bara samma 1000rr-04 som sist. Försökta bara va lite (rolig) med "trimmad 600:a". Är det nån förresten som vet av några original kåpbitar till 1000-04-05 så är jag mycket intr. tänkte framför allt på
-främre vä, mittenbiten (den med blinkershålet)
-bakre cutsen (hela runt sadlarna)
Det gör inget om dem är spruckna eller skrapade kanske till och med nån liten bit som fattas, huvudsaken att det går att laga dem för lite gatåkning.:tummenupp

Jag har ett originalkåpset till 1000 04-05, som är svart.
Det är lite skrapat på bakcutsen och en spricka runt vänster blinkerskåpa som är ihopspacklad på baksidan (syns knappt).

Hade dock inte tänkt sälja lösa delar utan i såfall komplett set.

Jens från Bridgestone är på plats och lottar ut ett valfritt set däck.....Bridgestone finns närvarande på alla våra körningar hela sommaren.:tummenupp

Vi kommer även att ha en roadshow med ett känt märke på alla våra körningar, mer om detta senare. Rock on....:yoparty Vem kör 08:an......först!!!!

Last edited:
Snart är det maj... Snart är det maj... Snart är det maj...:näsblod

Tjena! Jag åkte med er i sommras och bodde då på campingen i närheten (jag har glömt namnet på den). Frågan är, är den öppen i maj och om inte var bor man då i stället?

Kanske ses i maj! :)

Har Dere plass for 2 Norske i racing gruppen ?

Då blev jag 3500kr fattigare och banåkning lika mycket rikare.....nu har man storhandlet gälleråsen, midlanda å nån finsk basturesa.

puss&kram

Då blev jag 3500kr fattigare och banåkning lika mycket rikare.....nu har man storhandlet gälleråsen, midlanda å nån finsk basturesa.

puss&kram

Kul att ses på banan igen.
Men jag tror nog banägarna blir rikare och inte www.banåkning.nu:näsblod

Men f.n vad skoj vi kommer att ha det igen:tummenupp

Dal-Mausen

Men vaffan jag hatar ju Midlanda:huvet Det är ju som bra avrostningstid trots allt...:va Kan ju vara fint å träna lite inför fina banor som Kemora,Motopark & framför alla ACR... Kanske måste :)

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...