Midlanda 080828 med Sunshine MC, highsider. *request*

duccen900ss

Sportscam.se 4 life!
Gick med
25 Jul 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati 848, Ducati Multistrada & KTM 400EXC
En liten teaser ifrån Midlanda, kompis som filmar och jag ligger bakom.
Missa inte min nära på highsider i slutet... :näsblod

[YOUTUBE-ID]<object width= "460" height="380"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xt5RB97afYY&ap=%2526fmt%3D18&autoplay=1&rel=0&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=0&loop=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xt5RB97afYY&ap=%2526fmt%3D18&autoplay=1&rel=0&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=0&loop=0" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="460" height="380"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Judit: nu såg jag lilla släppet :)

Judit2: Vad är det för grupp som spelar?
 
Last edited:
tur du hade då!!

Själv så gjorde jag en highside på samma ställe med min förra vtr med ett mindre trevligt resultat,en vecka på sjukan med söndersliten axel, hjärnskakning och sex månaders sjukskrivning, tur att hojen klarade sig bättre :näsblod det är nu tre år sen o lider fortfarande av axelsatan, men nästa sommar så blir det bana igen fast denna gång med KTM 660smc "ROCK ON" ses där kanske:yoparty
 
Själv så gjorde jag en highside på samma ställe med min förra vtr med ett mindre trevligt resultat,en vecka på sjukan med söndersliten axel, hjärnskakning och sex månaders sjukskrivning, tur att hojen klarade sig bättre :näsblod det är nu tre år sen o lider fortfarande av axelsatan, men nästa sommar så blir det bana igen fast denna gång med KTM 660smc "ROCK ON" ses där kanske:yoparty


Tack för att du skrämer upp mig! :näsblod :tummenupp
 
Ojsan... du dök aldig upp igen i kameralinsen efter "närahighsiderögonblicket". Gissar det nästan blev brunt i skinstället? :rodnar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top