Microtech H.A.L.O.

Jaha? Var det bara jag som satt o väntade på att han skulle skära sig? :va
Måste nog vara en knivkåt jävel för att uppskatta det klippet... :tråkad

McFille skrev:
Jaha? Var det bara jag som satt o väntade på att han skulle skära sig? :va
Måste nog vara en knivkåt jävel för att uppskatta det klippet... :tråkad

Hehe asså du trodde han skulle skära sig?
Tydligen lätt hänt, hitta denna bild under en text om den iala fall, (blev du väl lite nöjd) :rofl

Bifogat

• oops.jpg
    oops.jpg
    5.7 KB · Visningar: 694
Ronnie skrev:
Hehe asså du trodde han skulle skära sig?
Tydligen lätt hänt, hitta denna bild under en text om den iala fall, (blev du väl lite nöjd) :rofl

Ja, det var ju inte precis en spännade video de där...lite "ensam i min egen trädgård"-action hade inte varit fel. Typ kapat av fingret av misstag... :hihi

McFille skrev:
Ja, det var ju inte precis en spännade video de där...lite "ensam i min egen trädgård"-action hade inte varit fel. Typ kapat av fingret av misstag... :hihi

Haha mm de vore lite oväntat :D Heter gubben i trägård filmerna??

Varför vill du visa den där videon? Knivar av den där typen är inte det minsta fränt när någon fått den i buken. Vilket är på tok för ofta. Det är således bara moppefuckon som tycker det är coolt med knivar, man får fett med respekCt om man bär kniv! :fatta!

morlock skrev:
Varför vill du visa den där videon? Knivar av den där typen är inte det minsta fränt när någon fått den i buken. Vilket är på tok för ofta. Det är således bara moppefuckon som tycker det är coolt med knivar, man får fett med respekCt om man bär kniv! :fatta!

Mm Tyvärr tror folk att man får respekt av kniv, tyvärr är kniven farligare än en pistol på nära håll, Som tur är stog det i Tidningen Gear att den bara säljs till poliser och vakter i Usa (som om det skulle hålla). Jag ville visa videon för personligen tyckte jag och Tidningen Gear (om du vet vilken tidning det är??) att det var en PRYL. :D
Och vissa av oss killar gillar ju PRYLAR :Bugar :Bugar
Sen behöver ju inte det betyda att man vill ha en för det :död

Ronnie skrev:
Mm Tyvärr tror folk att man får respekt av kniv, tyvärr är kniven farligare än en pistol på nära håll, Som tur är stog det i Tidningen Gear att den bara säljs till poliser och vakter i Usa (som om det skulle hålla). Jag ville visa videon för personligen tyckte jag och Tidningen Gear (om du vet vilken tidning det är??) att det var en PRYL. :D
Och vissa av oss killar gillar ju PRYLAR :Bugar :Bugar
Sen behöver ju inte det betyda att man vill ha en för det :död

Inga problem alls att få hem den till sverige för en vanlig privatperson.
Kommer direkt i brevlådan.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...