Micron Slip-on...var?

Rsex

Miss Tidy
Gick med
6 May 2004
Hoj
blå/vit R6´03 med micro highpipe, bmc & spyball
Tjena! :)

Nu har jag slutligen bestämmt mig för att införskaffa en Micron slip-on till min R6:a ´03.... :banana
Den ska va överlägsen var det gäller ljud o effekt. :tummenupp Men nu till min fråga....kan ni rekommendera nån billig återförsäljare som säljer de?

Uppskattar alla tips över hela länet :Bugar

Slip on

Rsex skrev:

Nu har jag slutligen bestämmt mig för att införskaffa en Micron slip-on till min R6:a ´03.... :banana
Den ska va överlägsen var det gäller ljud o effekt. :tummenupp Men nu till min fråga....kan ni rekommendera nån billig återförsäljare som säljer de?

Tjena... Touring Butiken Har nog ganska bra Priser på Micron..
Jag köpte mitt Yoshimura System hos MC Montörerna i Norrköping..
Annars Med S-Racing...

Mvh Tommy

Köp ett carbon micron, blir aldrig varmt inte ens efter en heldagskörning. Okej lite då (ljummet)men aldrig så du bränner dig eller din passagerare , eller mc kappellet heller för den delen..

Thx för tipsen :Bugar

Såg att du har en high pipe Domi :tummenupp Var den svår o montera? Är det krångligt att ta bort blinkersen? :confused:

Pinnarna bak..behöver man flytta de?

Rsex skrev:

Alla som är återförsäljare av Duells sortiment borde ha Micron!

www.duells.se

Greetings all! :D

Vill tacka alla för tipsen :tummenupp
Idag e man en nöjd ägare till en Micron Slip-on High Pipe :yoparty

O det låter som FAAAN! :banana :banana :banana

Back