Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om det är ett medium så håll det åt mig. Jag har beställt ett sen tidigare men..... Jag får förhoppningsvis besked om leveranstid imorgon men har inga stora förhoppningar där. Så ditt däck blir nog mumma.Stoffy skrev:2247931Vet att det är brist på dom. Någon som vill köpa ett nytt bakdäck för 1600kr.
Jag kan ta med dete till Linköping på torsdag.
Det är ett A22 så det är lite hårdare än medium. Michelin kallar dom för medium hard. Fungerar kanon på sommaren. Hör av dig om du fortfarande är intresserad. 070 6181459.Spider skrev:2248114Om det är ett medium så håll det åt mig. Jag har beställt ett sen tidigare men..... Jag får förhoppningsvis besked om leveranstid imorgon men har inga stora förhoppningar där. Så ditt däck blir nog mumma.
.
Ska lyssna med Bagarn. Jag har korpat ett medium av honom som jag måste ersätta så..... Hör av mig.Stoffy skrev:2249333Det är ett A22 så det är lite hårdare än medium. Michelin kallar dom för medium hard. Fungerar kanon på sommaren. Hör av dig om du fortfarande är intresserad. 070 6181459.
Michelin vet fortfarande inte när det kommer däck. Phuuuu det är ju nu vi behöver dom. Annars kan jag byta till ett medium när dom nu kommer.
|
|
Nyheter från Wunderlich
Wunderlich är ett företag i... |
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |