Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om det är ett medium så håll det åt mig. Jag har beställt ett sen tidigare men..... Jag får förhoppningsvis besked om leveranstid imorgon men har inga stora förhoppningar där. Så ditt däck blir nog mumma.Stoffy skrev:2247931Vet att det är brist på dom. Någon som vill köpa ett nytt bakdäck för 1600kr.
Jag kan ta med dete till Linköping på torsdag.
Det är ett A22 så det är lite hårdare än medium. Michelin kallar dom för medium hard. Fungerar kanon på sommaren. Hör av dig om du fortfarande är intresserad. 070 6181459.Spider skrev:2248114Om det är ett medium så håll det åt mig. Jag har beställt ett sen tidigare men..... Jag får förhoppningsvis besked om leveranstid imorgon men har inga stora förhoppningar där. Så ditt däck blir nog mumma.
.
Ska lyssna med Bagarn. Jag har korpat ett medium av honom som jag måste ersätta så..... Hör av mig.Stoffy skrev:2249333Det är ett A22 så det är lite hårdare än medium. Michelin kallar dom för medium hard. Fungerar kanon på sommaren. Hör av dig om du fortfarande är intresserad. 070 6181459.
Michelin vet fortfarande inte när det kommer däck. Phuuuu det är ju nu vi behöver dom. Annars kan jag byta till ett medium när dom nu kommer.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |