Macho Woman
Äppelkäck
Är det någon som vet säkert vad hon ska göra? Blir det 125R? I need the informtation for something important...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Macho Woman skrev:Är det någon som vet säkert vad hon ska göra? Blir det 125R? I need the informtation for something important...
spyan skrev:
Macho Woman skrev:Är det någon som vet säkert vad hon ska göra? Blir det 125R? I need the informtation for something important...
Berra skrev:Nikola sa till mig igår att hon skulle köra 125R...i spanien och sverige
Maximum Sweden skrev:Såg på ett annat forum att hon åkte 1.51.2 i Almeria.nu i veckan. På en 125 racer. Nikola åkte på 1.47.4 och Robban Gull på 1.54.2. Jag gissar att Robban haft strul med hojen. MEN, Mikaela åkte fort!
moto-gg skrev:Hon sa till mig att det blir 125r för hela slanten alltså inge 125jr![]()
Berra skrev:Ingen tjej i 125jr i år då?
moto-gg skrev:Har inte fullkoll men ska inte Anja köra 125 jr
moto-gg skrev:Har inte fullkoll men ska inte Anja köra 125 jr
Maximum Sweden skrev:Såg på ett annat forum att hon åkte 1.51.2 i Almeria.nu i veckan. På en 125 racer. Nikola åkte på 1.47.4 och Robban Gull på 1.54.2. Jag gissar att Robban haft strul med hojen. MEN, Mikaela åkte fort!
Mattias skrev:Nej, det blir 250SP för Anja.
Jag hade hellre sett 125JR själv, men hyrhojarna började tryta och att köpa en begagnad gat-125 känns inte det minsta lockande. Ta en titt i 125-forumet om ni vill veta varför...
Vi får väl se huruvida det var en bra eller dålig idé efter säsongen. 250SP-hojarna har tillräckligt mycket effekt för att man ska kunna slarva lite med växelval och kurvhastighet, och det kanske gör föraren "lat".
125JR ger inget utrymme för fel växel eller andra fasoner i svängarna, för då kommer man ingenvart alls.
Jag kommer dock att låta piskan vina om det inte går fort nog.

moto-gg skrev:Vad jag vet så finns det 3st beggade 125jr hojar till salu i stockholm ex Graucho ex Gull ex Sillén. Det är bra att växla rätt med en sp250 åxå sen så är det inte bättre kvalitet på dom än 125an![]()
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026