MiCad, gatunr?

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Hade tänkt ta en tur till MiCad och kolla på skinnställ, men när jag besökte deras hemsida så hittade jag endast denna adressen:

MiCad AB
Box 607
291 26 Kristianstad
Sweden

Box 607? Någon som vet vilken gatuadress MiCad har? :va

Aha! Då förstår jag... :näsblod

edit. Swedie, du kör jag med ett RC100. Hur lång och tung är du, och vilken storlek använder du om jag får fråga?

E det dom där SPOOL ställen vi snackar om?

De har ett par sådana på Racehouse i Malmö (Där man kör gokarts o minimotos, ute vid Spillepengen). T.o.m på REA tror jag!

Personligen så skulle jag aldrig köpa ett sådant. Låg kvalite´
Har tittat på dem. Enkla sömmar, billigt skinn osv.

Köp hellre ett begagnat helställ på nätet (=blocket el likn.), Spyke eller ALpinestars, då får du mycket mer för pengarna

McFille, jag har VT-1000. 181cm (eller 180.. får mäta mig) 73kg. Har 52.

Maxximus, nej inte SPOOL eller nått annat skit. Clover är grymt bra kvalite! Finns väl en anledning att många MotoGP / 250 / 125 förare använder Clover!

Swedie, tack för det!
Sitter det übertajt på dig, eller hur sitter det?

Är själv också 1.81 cm lång, men väger 80-82 kg. Tror dock inte jag skall ha större storlek än 52...har 52 i mitt Dainese-ställ, och det känns för stort.

Får se hur storlekarna är...man kunde iaf. komma och prova hos dem, hade ett par ställ i lager. :)

Långebrogatan i Kristianstad finns micad. Ingen aning om öppettider men den som är i närheten kan ju alltid titta in och kolla. Har öpt både skinnställ och vantar därifrån och är helnöjd! Bra service... eller ja. Snäll personal men inte så snabba kanske. Tummen upp iaf :tummenupp

Alex - Mmm, ingen som har sagt att det inte går ;)

Vapor - Yes, fick adressen av MiCad igår. Skall ringa och prata med dem ang. öppetider. Får nog bli i mellandagarna jag tittar in, värsta snöstormen på gång juh! :skrämd

McFille skrev:
Alex - Mmm, ingen som har sagt att det inte går ;)

Vapor - Yes, fick adressen av MiCad igår. Skall ringa och prata med dem ang. öppetider. Får nog bli i mellandagarna jag tittar in, värsta snöstormen på gång juh! :skrämd

Nej jag vet men jag menade bara att det är bara till att åka dit när dom har öppet.. och att dom hade en affär.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8