Mettet 2011 ???

Video med nya bansträckningen: [YOUTUBE-ID]Tj9YJfBvrJo&feature=player_embedded#![/YOUTUBE-ID]

Ja banan ser ju jätterolig ut!
Tyvärr så bröt ju Kevin benet i helgen så det blir inget Mettet för oss i år:(

Aj Aj Aj!!! De é aldrig bra. Då får vi andra hålla fanan högt. Hoppas att de läker bra så att han snart é på fötter igen

Jag åker inte ner till Mettet. Jag hinner inte laga min hoj. Jag får sattsa på nästa år istället :död

vevelagret,kolv,cylinder,3 drev i lådan är slut. Det kanske märktes att jag inte va så snabb på söndagen. jag kunde inte varva ut cykeln på 4ans växel utan jag låg på5an istället.

Ouch Dennis, inte billigt!

Mitt vevstakslager glappade 1mm och kolvens klackar hade slagigt i fodret så jag är riktigt nöjd att jag ändå lyckades linka hela vägen till mål på lördagen. Jag tror det var lite mycket begärt att i slutet av säsongen köra dubbla heat med din stackars Honda.

Jag e ganska glad att jag inte rasade Hondan på träningen i Mettet. Eller rasade den i någon högfartskurva de kan ju gå illa då.. Nu e de bara att jobba så mycket man orkar så att man har råd att renovera ordentligt och åka till Italien i vår. Fan vad avundsjuk jag blev när Blanken å Micke ringde från Kielfärjan tidigare ikväll. Dom sa att ölen var riktigt god. Hoppas att de går bra för dom:tummenupp

Nån som hört hur det går för våra gossar ute i världen?

Kvalrejs
SUPERMOTO 2
1 Ken
5 Fredrik

SUPERMOTO 3
17 Blanken

SUPERMOTO 5
5 Calle
12 Alskog

"Sista chansen"
SUPERMOTO 3
10 Blanken