Metrakit 80 GP

Anders G

RR Team Gull
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Många
På Torsdag bär det av till Almeria i Spanien för den första deltävlingen, Det ryktas om att det blir minst 5 min TV sändning ihop med MotoGp-sändningarna. Lite synd att det krockar med LMS SM. Men vi håller tummarna för er alla glada och trevliga människor vi lärt känna under den här korta tiden. Vill även passa på att tacka alla arrangörer från förra veckan. Fredag=Anderstorp & Falkenberg Lördag= Knutstorp.
Förare: Michaela Sille´n #11 Robert Gull #6 www.allround-racing.com
MVH Anders Gull

Lycka till!!

Måste bara ställa en liten fråga ang Metrakit..
i samband med STCC på knutstorp så körde de några varv, där var en intervju med en kille på typ 9år som sa att hojjarna gick i 200km/h (okey liten kille, det kan han väl få tro) ..sedan sa kommentatorn samma sak under racet!! ...ville bara få bekräftat vad dessa små busar toppar?

kajlyl skrev:
Lycka till!!

i samband med STCC på knutstorp så körde de några varv, där var en intervju med en kille på typ 9år som sa att hojjarna gick i 200km/h (okey liten kille, det kan han väl få tro) ..sedan sa kommentatorn samma sak under racet!! ...ville bara få bekräftat vad dessa små busar toppar?

En välpreppad 70cc toppade runt 160km/h i slutet på rakan i Valencia. Kan återkomma efter helgen med fart uppgifter på 80cc (Almeria= lång raka) :tummenupp

Ja, jag var också på knutstorp och hörde det där. Lät lite väl i mina öron också...men men, e man nio år så är 160 så det räcker och blir över! :3freak
Riktigt små hojar alltså, trodde de var större. Nånstans mittemellan minimoto och vanliga moppar. Kewl! :)

kajlyl skrev:
Lycka till!!

Vad får man ge för en ny respektive beg metrakit?
Hur många, ca, finns det i sverige nu?

Anders G skrev:
På Torsdag bär det av till Almeria i Spanien för den första deltävlingen, Det ryktas om att det blir minst 5 min TV sändning ihop med MotoGp-sändningarna. Lite synd att det krockar med LMS SM. Men vi håller tummarna för er alla glada och trevliga människor vi lärt känna under den här korta tiden. Vill även passa på att tacka alla arrangörer från förra veckan. Fredag=Anderstorp & Falkenberg Lördag= Knutstorp.
Förare: Michaela Sille´n #11 Robert Gull #6 www.allround-racing.com
MVH Anders Gull

Glöm inte att ta hem en Metrakit-bakcuts till mig nu Anders!! Hur mår handleden? / Chrille

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026