Neanderthalaren
Sporthojsnörd
CoB är lite nordisk metals svar på Dr. Bombay.chrilla skrev:Tyck om!![]()
Finns det några lite större grupper som du lyssnar på bland de stilar du nämner?
Större grupper? Du skämtar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CoB är lite nordisk metals svar på Dr. Bombay.chrilla skrev:Tyck om!![]()
Finns det några lite större grupper som du lyssnar på bland de stilar du nämner?
Han menar nog att det ni lyssnar på är jävligt smalt. För det är det. Trash har ju en del stora namn men annars så är det ändå väldigt få som lyssnar på typ cannibal corpse och såntNeanderthalaren skrev:CoB är lite nordisk metals svar på Dr. Bombay.
Större grupper? Du skämtar?

Japp det finns det.chrilla skrev:Tyck om!![]()
Finns det några lite större grupper som du lyssnar på bland de stilar du nämner?

Cannibal corpse gillar jag bara det gamla av, annars är det följande jag kan komma på såhär på rak arm:honkiie skrev:Han menar nog att det ni lyssnar på är jävligt smalt. För det är det. Trash har ju en del stora namn men annars så är det ändå väldigt få som lyssnar på typ cannibal corpse och sånt![]()
Zeeall skrev:ingen mer som är inne på 70tals hårdrock? typ purple och sånt?![]()
Solid snake skrev:...
lista
lista
Dark funeral
lista
...

honkiie skrev:Han menar nog att det ni lyssnar på är jävligt smalt. För det är det. Trash har ju en del stora namn men annars så är det ändå väldigt få som lyssnar på typ cannibal corpse och sånt![]()
Det får man se hur det blir då, nu ska vi inte bestämma saker i förväg.imaster skrev:Då ska du med till KB den 25:e februari och se Emperor Magus och gänget? Naglfar förbandar... Det ska bli fint...![]()

Solid snake skrev:Det får man se hur det blir då, nu ska vi inte bestämma saker i förväg.![]()

Solid snake skrev:Naglfar har man redan sett, de är riktigt nördiga på scen.![]()
![]()


Neanderthalaren skrev:CoB är lite nordisk metals svar på Dr. Bombay.
Större grupper? Du skämtar?
RedBaron skrev:Jodå, född -64 och Purple har varit favoritbandet i över 30 år
EDIT: herregud är det över 30 år sedan man slösade bort hel veckopengen på Made in Japan![]()


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |