Metaltown

• Thread starter Thread starter Dropdead
  • Start date Start date

Dropdead

Guest
Metaltown har ju en alldeles lysande banduppslutning iår! Vet att det är lite tidigt än, men några här som planerar ett besök i frihamnen under detta evengemang? :yoparty

http://www.metaltown.se/

Jag tror det är nu vi kommer få se Dead By April slå igenom. Jag kommer iaf supporta dem! :tummenupp

Så jäkla pissdyrt för dom banden man redan sett. Makalöst. Blir inget Metaltown för mig iår.

Roskilde it is.

Stod längst fram på Machine head förra året..:yoparty
...Och står nog antagligen längst fram på Dimmu borgir detta året! :yoparty
Skulle vart fräckt å mötas upp å ta ett par bärrs ihop med lite SH folk!!

Jag hade grymt gärna kollat på Danko, men när man inte är sugen på dom andra banden öht så känns det rätt onödigt att lägga 720 spänn plus serviceavgift. Tyvärr.

Dyker troligen upp... vill ju se In Flames och Dimmu Borgir :-)

Dyker nog oxå upp.... Om jag inte måste jobba :gnissla
Fast då kanske jag dyker upp ändå!:)

Hon lever asså:tummenupp ... trodde du hade gått å blivit oåterkalleligt tatalvuxen!!!

Opeth ska jag fan inte missa ... lyssnade lite på Cavalera Conspiracy å det verkar ju lovande ... kanske inte som när det begav sig men i alla fall lovande!

:yoparty

\m/

Hon lever asså:tummenupp ... trodde du hade gått å blivit oåterkalleligt tatalvuxen!!!

Opeth ska jag fan inte missa ... lyssnade lite på Cavalera Conspiracy å det verkar ju lovande ... kanske inte som när det begav sig men i alla fall lovande!

\m/

Haha... värsta anklagelsen så här på påskafton! Hinner inte kommentera mer just nu då jag håller på att öva upp mig på guitar hero. :D

Definitivt, jag är där!

Juni blir kalasbra, utöver Metaltown ska jag på "Where The Action Is" i Sthlm 14/6 med...

FOO FIGHTERS, QUEENS OF THE STONE AGE och några fler band. Kommer bli grymt.

:yoparty :yoparty :yoparty

Nån mer som ska dit kanske?

\m/

Ligger en ny låt med Opeth uppe på mininova, kass ljud men låter mycket lovande! Gör ju inget att Åkesson är med nu för tiden! :tummenupp

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025