Metaltown 2010

På in flames sprang det förbi en dam med sh tröja som det stod swish på.

Då var det nog jag! Du skulle ju huggit tag i mig! Vilket håll var jag på väg åt? :tungan

Det tänkte jag! Men fröken sprang snabbt och var smidig som en liten vessla så jag hann helt enkelt inte :P . Du sprang innåt i publiken. förstår inte hur du lyckades för jag kom fan inte längre fram haha :D

Det tänkte jag! Men fröken sprang snabbt och var smidig som en liten vessla så jag hann helt enkelt inte :P . Du sprang innåt i publiken. förstår inte hur du lyckades för jag kom fan inte längre fram haha :D

Hahaha! =) Är man liten så är man! Jag kom till rad 5 från scenen, så jag lyckades rätt bra..! Jag har ingen aning om var jag befann mig när Bullet for my Valentine spelade, för jag hörde inte ens nån låt med de. Däremot hörde jag att In Flames gått på, så då blev det (tydligen) rätt bra fart på mig! :D

det var typ 15 000 16-åringar där som stod å gapade, så det var rätt ovärt

Jag kan tänka mig det. De jag var med stod i öltältet och hörde musiken iaf. Jag hade nog velat stå där med de, men det gjorde jag uppenbarligen inte.

Jag kan tänka mig det. De jag var med stod i öltältet och hörde musiken iaf. Jag hade nog velat stå där med de, men det gjorde jag uppenbarligen inte.

tycker dom var under förväntan, stela som fan på scen

tycker dom var under förväntan, stela som fan på scen

Jag har hört att de skulle vara det också, var väl därför jag inte hade siktet inställt på de. Jag tyckte Amon Amarth var förvånansvärt tråkiga på scen också, tyvärr. Fast jag jämförde de nog lite undermedvetet med Rammstein, och alla har ju tråkiga shower jämfört med de.

Gött att se sporthoj tröjor på Metaltown...!!! Såg några personer vid entrén på lördagen vid 15-16 tiden typ...bla Swish :tummenupp

Trevligt trevligt...

Jag såg dig Swish! Sa till Skad "kolla, det där är ju sporthoj". Sen va du borta va! Såhär söta va vi iaf!

Bifogat

• 13456_400860877373_527637373_4528620_59992_n.jpg
    13456_400860877373_527637373_4528620_59992_n.jpg
    114.3 KB · Visningar: 47
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti