Metallvajer Uppspänd över körbanan

Helt sjukt, innan jag klickade på länken så antog jag att det var enskild grus-/skogsväg det var frågan om (där är det inte helt ovanligt att galna markägare tycker sig vara i sin fulla rätt att sätta upp dödsfällor med ursäkten "ni får ju inte köra här i alla fall - det är ju olagligt..." ) - men att det var inom civilserade trakter? :brinnerup

Jävligt, jävligt stilren avatar förresten. :yoparty

/J

Här i byn så har det hittats spikbrädor ute på enduroslingorna. Dessa låg gömda i spåren.

När jag bodde hemma så fanns det en "sur gubbe" i byn som hade gjort likadant över en välkänd motionsled, där det dagligen åker crossar, cyklar, gående, hästar osv.

Barrikaderade även "sin" del av denna led med ett stort lass grus, sina soptunnor etc, av den enkla anledningen att han ägde det och han kunde göra som han ville.

Samma hände för ett par år sedan vid grustaget vid Arlanda där det gick en del enduroslingor runt i skogen. Någon hade spänt ståltråd i huvudhöjd över endurospåret. Elaka rykten sa att det var någon i traktens jaktlag som tröttnat på att det inte fanns en enda älg kvar i skogen efter allt olagligt åkande...

När jag bodde hemma så fanns det en "sur gubbe" i byn som hade gjort likadant över en välkänd motionsled, där det dagligen åker crossar, cyklar, gående, hästar osv.

Barrikaderade även "sin" del av denna led med ett stort lass grus, sina soptunnor etc, av den enkla anledningen att han ägde det och han kunde göra som han ville.

Dom individerna klassar in i samma liga som dom ärkenötter som sätter vassa pålar under vattenytan vid offentliga bad / hopptorn.....ruskigt vilka jävla monster som går lösa.....

*/ ?>
Nyheter
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...