Metalls självmål

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
Metallklubben i Trollhättan köper löspenisar och dricker :fyllisar för
20k per kväll.
Jag har alltid ansett att vi behöver facket, men nu vete fan :mad:
Någon här som är medlem i metalls avd 112?
 
Underbart; jag njuter varje gång smygbolsjevikerna biter sig i svansen. :lol "Arbetarrörelsen", "Upp till kamp". :rofl
 
valmers skrev:
Underbart; jag njuter varje gång smygbolsjevikerna biter sig i svansen. :lol "Arbetarrörelsen", "Upp till kamp". :rofl

Nu kanske dom kan starta ett fack för att skydda "den lilla människan" mot facket. :D
 
Tog upp detta med fackkillen på jobbet.. (Metallare)

Men han vägrade komentera detta med mig eftersom jag inte var med i facket..
 
De är en skam för hela fackrörelsen. Sånt här vill vi inte se :mad:

(förstår att ni borgare gottar er)
 
"Ibland gick vi till systemet och köpte en kasse sprit och drack den när vi åt pizza på expeditionen"
Fan man skulle kanske engagera síg i facket det låter ju skoj :tomten
 
E med i metall, men vettefan om jag e med i 112:an. Ska gå ur o spara dom 450 spännen efter skatt varje månad nu :4skrika
 
450 spänn i månaden, är det så pass?

Ofta är det inte de som har mest stålar efter skatt som är med i facket.

Är inte Sosse, men att facket behövs, är ju ganska logiskt. Frågan är dock om de gått för långt (Ja, om du frågar mig). Att fackliga företrädare beter sig på detta sätt är skamligt och otroligt fräckt. De gnäller på VD:ar och styrelsers kreativitet. Men då får de fasiken se till att ha sitt på det torra. :4skrika

Hur e de nu; "Varför ser du stickan i din broders öga när du inte ser balken i ditt eget?"
 
Vi får hoppas deras fruar får glädje av löspenisarna, för
de ska väl inte använda dem på sig själva????
 
Blackninja skrev:
Skicka facket, sossarna och kommunisterna på upptäcksfärd i Långtbortistan.

Haha, Långtbortistan kan vara det viktigaste stället!
Varför inte slå på stor och skicka dem till Gåseborg :confused:
 
mb skrev:
Hur lyckades du få in stalin i diskussionen? Verkar extremt långsökt :va
Gå in på något lokalt Metall/LO-kontor i Norrland i någon körsbärsröd kommun och titta; inte ovanligt att man finner ett porträtt på Stalin eller Lenin på väggara. "Jo, men vi är för demokrati". :3freak
 
heinz_p skrev:
Haha, Långtbortistan kan vara det viktigaste stället!
Varför inte slå på stor och skicka dem till Gåseborg :confused:
Haha! Trodde fan jag var den enda som tänkte på Kalle Anka när jag läste Långtbortistan.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top