Metallnät

Peccus skrev:
Jag har ett fantasy-motivlackat 7896a med 1st 420W + 1st 250W (med en gemensam 120MM fläkt) som du kan få köpa om du vill! :) Lite uppklippt på vissa ställen, men inget som förstör något vid montage eller som syns utifrån... Har även en låda med som man kan skruva fast hela chassit på, en låda med 2st kylare och 6st 120mm fläktar (På hjul).

2000.- för allt, skickas ej.

Kuriosa:
Byggkostnad (Var ettag sedan jag handlade allting, var DYRT då):
Chassi ~1200.-
Agg ~1500.-
Fancontroller Hemmabyggd (0/5V/12V), men gick på runt 500.-
Fläktar ~1500.- (4*80mm, 1*92mm, 7*120mm)
Motivlack 2000.-
Antal timmar: MASSA. :)

Mitt intressa svalnade och jag vart sugen på hoj istället, tur att det är billigare... :D
Bilder! :D

Thundercat skrev:
Tror att bauhaus är lika dyrt... de har vett på att ta betalt när stylingkåta 18-åringar ska hotta upp sin "räserbil"... :hihi
exakt vart på bauhaus såg du det, för jag var där idag hittade inget. Frågade men då visade dom mig ett jäfla myggnät :huvet Frågade en annan och han visade mig ett förbannat hönsnät :huvet

Perforerad plåt alltså
Gå in hos närmaste smides firma och fråga om dom har en bit över
annars kan dom ta hem en bit från stålleverantörer som tex. Tibnor
om du har speciella krav på material tjocklek eller hålform så kontakta
ex. Hellmer i Norrköping. Dom har styrda nibblings maskiner som kan göra det du önskar.

MVH
Johan

Ninja Racer skrev:
Expandermetal i Hestra har nog sånt de har massa olika, och det räcker nog med en fikakrans. :banana
Nu är det tyvärr så att jag inte har någon nere i Hestra som kan fixa fram dessa goa grejor åt mig ;)

Ravetrancer skrev:
exakt vart på bauhaus såg du det, för jag var där idag hittade inget. Frågade men då visade dom mig ett jäfla myggnät :huvet Frågade en annan och han visade mig ett förbannat hönsnät :huvet

Det stod där de hade durkplåt också. Kommer inte ihåg exakt vad som fanns mer på den raden.

När du kommer in så är det rakt fram och sen kanske det var 5-6:e gången till vänster å ungefär 10 meter in i gången på vänstra sidan om dig.

(det är bauhaus vid bäckebol som jag menar, vet inte om det finns på fler ställen.)

hittar du inte så får jag åka å visa dig... :tungan

Står i samma gång som de har brevlådor...

Bifogat

• bild 030.jpg
    bild 030.jpg
    68.8 KB · Visningar: 633
  • bild 031.jpg
    bild 031.jpg
    72.7 KB · Visningar: 553
  • bild 032.jpg
    bild 032.jpg
    77.7 KB · Visningar: 782
Hittade inget sånt i lödde, frågade 3 pers, alla visade hönsnät och annat tjaffs! Frågade, och alla Bauhaus ska ha samma sortiment..

cRoC skrev:
Hittade inget sånt i lödde, frågade 3 pers, alla visade hönsnät och annat tjaffs! Frågade, och alla Bauhaus ska ha samma sortiment..

Fråga efter sträckmetall, det står det på skyltarna på bilderna som jag laddade upp. Kan urskilja några artikelnr också, 37464, 37474, 37461, 37704. Be dem slå på nåt av de nummrena i datorn så måste de ju veta vart det står.

cRoC skrev:
Tror inte det där är hans dator, han ska nog göra nåt liknande bara..
Ok... tänkte bara att ifall jag hade bott i linköpingstrakten hade jag nog undvikt symboler som kunde kopplas till nynazismen. Nu måste det naturligtvis inte finnas en sån anknytning när det gäller just den symbolen, utan det var mer en tanke.

mb skrev:
Ok... tänkte bara att ifall jag hade bott i linköpingstrakten hade jag nog undvikt symboler som kunde kopplas till nynazismen. Nu måste det naturligtvis inte finnas en sån anknytning när det gäller just den symbolen, utan det var mer en tanke.

Hehe jo det är klart..

Hur som helst så hade inte Bauhaus nån sträckmetall. 4/5 som jobbade där visste inte vad det va. Artikelnumren var tydligen inte ens några artikelnummer, sa dom.. Sorry nejvbie!

Ravetrancer skrev:

:rofl

Hur mycket nät behöver du?????Har lite liggande.....blev över när jag satt över ett par hål på hojen.

cRoC skrev:
Hehe jo det är klart..

Hur som helst så hade inte Bauhaus nån sträckmetall. 4/5 som jobbade där visste inte vad det va. Artikelnumren var tydligen inte ens några artikelnummer, sa dom.. Sorry nejvbie!

Var inte det artikelnummer??? Jag skall antagligen dit imorgon eller på torsdag, ska kika igen då...

4 av 5 säljare som inte vet vad sträckmetall är... :dummer

Thundercat skrev:
Var inte det artikelnummer??? Jag skall antagligen dit imorgon eller på torsdag, ska kika igen då...

4 av 5 säljare som inte vet vad sträckmetall är... :dummer

Tillslut lyckades en tjej i receptionen ringa runt och en kille visste vad det va, han sa att det inte fanns. Tydligen finns det större bauhausvaruhus som har större sortiment.

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande