Metallicabiljetter, hur FAN??!!!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Helt jävla omöjligt att få tag i tickets! Jag och tre polare började ringa 8:55 + gick in på tic-nets hemsida och sattes i kösystem, ringde konstant!:huvet

Kom efter 55 min in på hemsidan där man nås av beskedet att det är fullbokat. :4skrika :4skrika Hur fan gör man!!???

Verkar vara nästan vara kört som privatperson nu förtiden på grund av skitföretag som :kulspruta biljett.nu! Jag vill inte ge tre papp för en biljett!

Last edited:
Jag har Metallic-lack på bilen som du gratis kan få komma och titta på (och så sätter vi på någon fräck muzak i stereon och poppar loss) :tummenupp

Hur fan gör man!!???

Man gör som ni med den lilla skillnaden att man helt enkelt har tur.
Jag tror huvuddelen av alla biljetter är sålda till privatpersoner som köat i telefon eller via hemsidan. Däremot lär de flesta ha bokat fler biljetter än de behöver så vi som blev utan biljetter får försöka komma åt dem då deadline för uthämning inträffar. Det borde vara typ 09 på torsdag eller något sådant.

Helt jävla omöjligt att få tag i tickets! Jag och tre polare började ringa 8:55 + gick in på tic-nets hemsida och sattes i kösystem, ringde konstant!:huvet

Kom efter 55 min in på hemsidan där man nås av beskedet att det är fullbokat. :4skrika :4skrika Hur fan gör man!!???

Verkar vara nästan vara kört som privatperson nu förtiden på grund av skitföretag som billjett.nu! Jag vill inte ge tre papp för en biljett!

SAMMA här började ringa vid nio och sitta på nätet kom in vid 09:47 på ticnet och mötes av FULLBOKAT. Gick in på blocket och sökte där hittar man privat personer som redan hade börjat annonsera ut biljetter Ståplats för 1200Kr som kostar 550 egentligen... SÅ JÄVLA PISSIGT........

///Micke

biljetter Ståplats för 1200Kr som kostar 550 egentligen... SÅ JÄVLA PISSIGT........
lhmujxlt.jpg

Kapitalism is the shit! Tillgång och efterfrågan! :tummenupp

Verkar vara nästan vara kört som privatperson nu förtiden på grund av skitföretag som :kulspruta biljett.nu! Jag vill inte ge tre papp för en biljett!

Loggade in 9:20 på ticnet.se och bokade 6 stå & 6 sitt biljetter. :yoparty

När förbokningen startade på biljett.nu kostade en sittplats i bakre regionerna 580 spänn.

Det är väl så man får göra för att vara säker på att få tag på biljett, vara ute i god tid..

Edit: "Har jag hört" ska väl tilläggas.

Last edited:
Loggade in 9:20 på ticnet.se och bokade 6 stå & 6 sitt biljetter. :yoparty
Tur du! Grattis:tummenupp Själv får man väl sikta in sig på att åka dit och vänta utanför... har man bara lite kyla och låter förbandet vara klart, och kanske t.om att Metallica lirat ngn låt, då får svarta börshajarna lite brått att sälja..

Jag har 10 st och fixade dem kl 10.20 :yoparty fan vad nice det kommer att bli

Däremot lär de flesta ha bokat fler biljetter än de behöver så vi som blev utan biljetter får försöka komma åt dem då deadline för uthämning inträffar. Det borde vara typ 09 på torsdag eller något sådant.

Tyvärr inte, det var endast direktbetalning på nätet som gällde och inget öppet köp så det är kört om man inte köper i andra hand.
Jag tror i och för sig jag hellre köper utanför, 5 minuter in i konserten kan man rent av göra ett kap. :)

Hur fasiken gick det till. Kom in på sidan 09:55 och då var det slutsålt :va
Eller du har egna kanaler som vi andra inte har :tungan

Det finns fler som säljer biljetter än ticknet kostar lite mer men det spelar mig ingen roll jag vill gå .. de verkar fortfarande ha biljetter kvar.. jag missade dem förra gången så nu fick det kosta lite mer :tummenupp

Hur fasiken gick det till. Kom in på sidan 09:55 och då var det slutsålt :va
Eller du har egna kanaler som vi andra inte har :tungan

Samma här! Dessutom var det väl begränsat till 6 st i antal? :va

Tyvärr inte, det var endast direktbetalning på nätet som gällde och inget öppet köp så det är kört om man inte köper i andra hand.
Jag tror i och för sig jag hellre köper utanför, 5 minuter in i konserten kan man rent av göra ett kap. :)

wörd!
Sist jag var på Metallica gav jag mindre för biljetten utanför än den hade kostat från början. Det var innan konserten hade börjat dessutom. :)

Tur du! Grattis:tummenupp Själv får man väl sikta in sig på att åka dit och vänta utanför... har man bara lite kyla och låter förbandet vara klart, och kanske t.om att Metallica lirat ngn låt, då får svarta börshajarna lite brått att sälja..

Har ev. ett par sittplatsbiljetter över, om det kan vara intressant?

Hör av dig via PM.

Jag har...............

2!!!!!!!!!!!!!!!

:yoparty :yoparty :tuttar :banana :hoppa :rock

Har det mesta på cd men aldrig sett dom live...känns hur kul som helst!

En kollega här har en polare som sitter i kassan. Hon fixade 6 biljetter till dem på ett naffs =) Att man fick reda på det 10 min för sent.... DOH!!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg