Fredriksson
Det är bare å åk
kort och gott... metallica kommer till sverige den 3 juli, missa inte detta
See you there 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag ska dit, maiden bokat sen tidigare den 1:a. Nu blir det The big 4 den 3:e oxå.![]()
Du menar att megadeth är ett sånt där band som nästan ingen hört talas om?Vad jag inte fattar är hur man får anthrax och megadeath att tillhöra the big 4?
Har nu sett metallica, maiden, slayer osv det enda som fattas är AC/DC sen är jag nöjd! Kommer hoppa stora arenaband framöver till förmån för lite mindre band som brukar göra mkt roligare konserter!
Du menar att megadeth är ett sånt där band som nästan ingen hört talas om?
Du menar att megadeth är ett sånt där band som nästan ingen hört talas om?
Vad jag inte fattar är hur man får anthrax och megadeath att tillhöra the big 4?
Har nu sett metallica, maiden, slayer osv det enda som fattas är AC/DC sen är jag nöjd! Kommer hoppa stora arenaband framöver till förmån för lite mindre band som brukar göra mkt roligare konserter!
Nej, ok kanske inte samma liga, men åtminstone megadeth har man lyssnat en hel del på och det finns guldkorn där. Men jag ser fram emot alla 4 spelningar.Nej men kom inte och säg att dom och anthrax lirar i samma division som metallica och slayer!
Nej men kom inte och säg att dom och anthrax lirar i samma division som metallica och slayer!
För oss gamlingar som lyssnade på dom banden på 80-talet var dom definitivt i samma liga. Megadeths 'So far so good...' och 'Rust in peace' tillhör hårdrockens verkliga klassiker, likaså 'Spreading the disease' och 'Among the living' av Anthrax.
Att det är stor skillnad i popularitet mellan banden idag stämmer bra, men att påstå att Anthrax och Megadeth inte är i samma liga som Slayer och Metallica känns lite fel. Det var rätt jämnt skägg mellan dessa banden på den tiden.
Hur har ni fått tag i biljetter?Släpps inte biljetterna på måndag...?Hur har ni fått tag i biljetter?

|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |