Jag började lyssna på jethro tull via thick as a brick och a passion play för den delenChris Ash skrev:Ojojoj.....du börjar med den...lycka till! Den ÄR bra, det är bara det att det tar en jävla tid innan man fattar det.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag började lyssna på jethro tull via thick as a brick och a passion play för den delenChris Ash skrev:Ojojoj.....du börjar med den...lycka till! Den ÄR bra, det är bara det att det tar en jävla tid innan man fattar det.
OT igen... men jag lyckades hamna i en bil där folk helt överlägset ville lyssna på "lugna favoriter". Där spelades faktiskt Queen - Bohemian rhapsody, även där fadades den ner när det bästa i hela låten kommer. Fy 17 för sån hård musik i lugna favoriter.Gustav1 skrev:Jo! Den spelar de på radion ibland.
Men de fadar ner den lagom till solot. Då blir det för rockigt för popradion.
mb skrev:Jag började lyssna på jethro tull via thick as a brick och a passion play för den delen![]()
ELP via tarkus?Chris Ash skrev:Lättsmält i jämförelse.....
mb skrev:ELP via tarkus?![]()
Hehe, ja det var nog välbehövligt till sist och syvende. Man kan ju bara spekulera i vad som hade blivit av rocken annars.Chris Ash skrev:Den har jag inte hört så det kan jag inte uttala mig om. Fast det sägs ju att "Tales..." och "Tarkus" var orsaken till att punken dök upp....![]()
mb skrev:Hehe, ja det var nog välbehövligt till sist och syvende. Man kan ju bara spekulera i vad som hade blivit av rocken annars.
mb skrev:Du skulle haft ett till alternativ:
"Metallica är ju skitbra. Var det inte dom som gjorde den här nothing else matters?"
Ingen aning faktiskt, den här tråden handlar om MegadethMore skrev:Vilka i helvetet är Megadeath, ett tierpband av 5 killar på 16 vårar?
More skrev:Vilka i helvetet är Megadeath, ett tierpband av 5 killar på 16 vårar?
Nicke skrev:Megadeth låter INTE likadant som Metallica.
Jodå, tror jag har en vinylbootleg med mustaine från -82. Men han var aldrig med på nåt studioalbum.Solid snake skrev:Mustaine var väl med i metallica innan också? (typ 100 år sen)
mb skrev:Jodå, tror jag har en vinylbootleg med mustaine från -82. Men han var aldrig med på nåt studioalbum.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |