Metallica Tv2

BOLLE

LEKSAND STARS
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
ZX10 SÅLD GSX1100 EF
På TV2 ikväll kl 22.30 är det Musikbyrån som inte får missas då dom visar nostalgisk 80-tals hårdrock med Metallica Motorhead Anthrax Sepultura Kreator + lite norsk black metall :öl :öl :rock :rock :rock

Ingen som vet ifall nån kanal visar något längre från Metallicas spelning på Roskilde i år?

Gustav1 skrev:
Ja men...jag ska ju se på "Antikrunkan" då ju. Fan.

Varför kan inte SVT se till så att 2 sånna där program inte går samtidigt?!?! jag får be syrran banda Musikbyrån! =D

Har 2an på, för annars glömmer jag det :rodnar

Hoppas man får se lite nya inslag/intevjuer... känns som om kanalerna använder samma inslag om och om igen ibland :mad:

Dimmi Borgir eller vad det norska bandet hette :rock :rock :rock :rock :rock Klart det bästa norska bandet dom visa :fakta :fakta :öl :öl :öl

Men många av dom där svartmetallarna ger mig kalla kårar som de alltid gjort. Patetiskt att dyrka "satan" och bygga upp sitt liv kring negativa känslor som bottnar i hat. Nu säger jag inte att mörk musik inte kan vara grymt bra, men det finns gränser.

Jag tycker att de glömde för många under första halvan av programmet.

Bay-area thrashens pionjärer var Exodus, varför intervjuades inte de? Eller Possessed? Den felande länken mellan thrash och death....

Dessutom var det för lite Slayer.

Kul dock att de fick med små inslag med kulturskatter som Forbidden och Testament.

Norsk black metal är inte min grej riktigt men jag tyckte inslaget var bra. Fenriz verkar vara en väldigt intelligent och intressant person.

Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!