Metallica till Sverige

Har vi riktig tur så KANSKE de spelar någon gammal låt! Men det låter otroligt, må jag säga. :rolleyes:

Förra turnén spelade dom väl nästan bara gamla låtar och mycket sånt dom nästan aldrig spelat live förut. Dispolable Heroes, Leper Messiah och Dyers Eve t ex. Ganska lustigt egentligen med tanke på att dom just släppt St Anger. Dom kanske insåg själva hur jävla dålig den var. Frantic och St Anger var väl dom enda nya låtarna dom spelade. Det blir säkert en bra setlista den här turnén också. Synd bara att James är så jävla dålig på att sjunga nu. Fast det är säkert kul att vara där ändå.

Jag kommer vara där!!!
Problemet blir att sy ihop det med resan till tyskland för Motogp följande helg:huvet

Med tanke på hur seriösa Metallica är nu på senaste, så kommer jag inte fara dit. Kolla bara på St Anger.

Beror inte på att jag bor mer än 80 mil därifrån :)

Hmmm, morsan ringde nyss och sade hon hade sett att Metallica skulle spela och att hon och farsan var kanske sugen på att åka ner och kolla och undrade om jag och sambon ville följa med... Jaaa, bjuder dom på biljetter, mat och husrum så kan man väl inte tacka nej. Hon skulle fundera i helgen hur dom skulle göra, kan ju bli kul... Åkte ju med dom 96 och såg dom i Globen också, så det kan ju bli trevligt.

Tusen spänn för att se en sketen spelning, helt vansinnigt. För tio år sen kunde man se Kiss och AC/DC för under 400 spänn....

Skojjar de? 1990kr för en ståplats? När man går på maiden eller liknande så kostar det runt 300-500

Ja hörde nu att Metallica ska göra en maiden.Dvs SPELA HELLA ny skivan och sen avsluta med ca5 klassiker.Lars har sagt att om gammel gubbarna i maiden kan så kan självklart världens bästa/största band göra det bättre.
Hur som haver om ullrich å kompani kan göra en skaplig skiva åtminstonde så
vore der kul.Men det här ska väl vara en vi finns /cascha in tour innan vi pissar fansen i ansiktet med ännu en skit skiva.hur ett så helvetiskt bra band har kunnat blivit så förstörda av media och mtv i jakten på guld är sorligt.
Ja minns 93 WHERE EVER I MAY ROAM turnen som var avskedet från dem enligt mig.men spelningen var okej fast ärligt så minns jag STREBERS- till en vän tour bättre...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman