metallica i göteborg..

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
kom nyss hem från metallica-konsterten i gbg, fy fan va skönt det var där nere :yoparty
synd bara med ljudet, det skulle kunnat vart mycket bättre :rolleyes: men men, jag ska inte klaga :tungan SWEDEN LOVES METALLICA :tummenupp
var det några fler som vardär nere? era åsikter? :yoparty

kom på en till sak, förbanden? var dom dåliga eller var dom ännu sämre? :tungan gränsfall till att man var på väg att gå när dom spelade :fatta!

Last edited:
granath_ skrev:
kom nyss hem från metallica-konsterten i gbg, fy fan va skönt det var där nere :yoparty
synd bara med ljudet, det skulle kunnat vart mycket bättre :rolleyes: men men, jag ska inte klaga :tungan SWEDEN LOVES METALLICA :tummenupp
var det några fler som vardär nere? era åsikter? :yoparty

Kan bara säga att det var det absolut häftigaste jag någonsin varit på!! Även om många klagar på ljudet så vägde showen de bjöd på upp det hela. Ser fortfarande framför mig hur pyrotekniken drog igång i början av "one"!! Fy fan va bra!

Lithium skrev:
Kan bara säga att det var det absolut häftigaste jag någonsin varit på!! Även om många klagar på ljudet så vägde showen de bjöd på upp det hela. Ser fortfarande framför mig hur pyrotekniken drog igång i början av "one"!! Fy fan va bra!

joo, måste hålla med om det :tummenupp vad hade du för platser?? jag var så lat så jag hade fått tag i en sittplats, ångrar mej nu såhär i efterhand, men man får väl hoppas på att dom kommer snart igen :yoparty

Jag fattar inte vad över ljudet man wajnar för? Sitter man längst bak i arenan fattar jag att det studsar och ljuden hinner fram olika snabbt.. men vid scenen å till halva arenan var problemet vad????

En sak till jag kom på. Alla nyllen som vägrar flytta på sig. När man stått och rockat typ 3 timmar vill man gärna gå å ta en öl och sätta sig ner en stund kanske.. Å desto närmare staketet men stod desto mindre ville folk flytta på sig när man skulle tillbaka.. jag fattar inte, helt onödigt. lacka satan å gick igenom alla å hoppades på att ingen va hojåkare :)

Last edited:
BlueNote skrev:
En sak till jag kom på. Alla nyllen som vägrar flytta på sig. När man stått och rockat typ 3 timmar vill man gärna gå å ta en öl och sätta sig ner en stund kanske.. Å desto närmare staketet men stod desto mindre ville folk flytta på sig när man skulle tillbaka.. jag fattar inte, helt onödigt. lacka satan å gick igenom alla å hoppades på att ingen va hojåkare :)

Hehe känner igen det. Stod längst fram på roskilde -99 när metallica lirade.
90000pers i publiken och ett jävla tryck. Försökte tar mig ut mot sidorna men det var omöjligt. Stötte sen på 3 Bandidos typer som tyckte ja skulle lär mig att publik surfa. Sket nästan i brallan när tre gorillor skulle slänga upp mig för en surftur. :yoparty

BlueNote skrev:
Jag fattar inte vad över ljudet man wajnar för? Sitter man längst bak i arenan fattar jag att det studsar och ljuden hinner fram olika snabbt.. men vid scenen å till halva arenan var problemet vad????
jo, jag förstår, ångrar mej som fan att jagvarså lat att jag tog första plats jag fick (sitt ganska långt bak) :mad: men om dom kommer nå mer ska jaglätt ha en stå oavsett pris!! :yoparty

Maxxi skrev:
Hehe känner igen det. Stod längst fram på roskilde -99 när metallica lirade.
90000pers i publiken och ett jävla tryck. Försökte tar mig ut mot sidorna men det var omöjligt. Stötte sen på 3 Bandidos typer som tyckte ja skulle lär mig att publik surfa. Sket nästan i brallan när tre gorillor skulle slänga upp mig för en surftur. :yoparty

Problemet var ju inte att det var så tjockt hela tiden.. visst vare det, men man kan ju göra lite "plats" ändå.. men dom lyfte bara upp armbågarna istället. Jag ska nog bli biff :kulspruta

BlueNote skrev:
Problemet var ju inte att det var så tjockt hela tiden.. visst vare det, men man kan ju göra lite "plats" ändå.. men dom lyfte bara upp armbågarna istället. Jag ska nog bli biff :kulspruta

mohaha :tungan jo, även fast inte jag var där nere så hade jag en hel del kompisar som sa att det var skit tjockt och jävligt :3freak

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen