Metallica Biljetter......

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Om det är någon hojåkande typ som har fått förhinder till Metallicas spelning på Stockholm Stadium och vill bli av med sina biljeter så kan jag tänka mig KÖPA dem :)


Vill så gärna gå.... Har alldrig sett dem...... LIVE............:näsblod :huvet





PM:a eller ring 073-5033550


///Micke
 
Om det är någon hojåkande typ som har fått förhinder till Metallicas spelning på Stockholm Stadium och vill bli av med sina biljeter så kan jag tänka mig KÖPA dem :)


Vill så gärna gå.... Har alldrig sett dem...... LIVE............:näsblod :huvet





PM:a eller ring 073-5033550


///Micke

Samma här, vill också gå men verkar som man måste donera sin ena njure mot biljett.
 
Kan också tänka mig offra mig.
Dock inga ocker priser, så gärna vill jag inte se dem.
 
FAn inget napp än............ Får nog åka upp på vinst eller förlust känns det som....


///Micke

Är du inte så kräsen på att få ståplats så släpper de några få biljetter med skymd sikt om en kvart.
 
Ingen som vill bli av med två biljetter så här nån timma innan de kliver på?
 
Precis, om nån fått förhinder så ring mig :)Det sista som överger människan är hoppet :gnissla
 
Last edited:
Snackade precis med sejpolarn som är där uppe. Fick höra lite live genom telefonen. :)
 
Har oxå fått gratis smakprov genom telefon...."One" gör sig inte riktigt genom en K800 med taskig högtalare.
 
Jag har fönstret öppet och hör allt, grät nästan under Master of Puppets, fan att man inte var där. Fan fan fan.

Fan fan.
 
Nu låser vi tråden så slipper vi som inte vara där höra dryga utlägg från folk som var där om hur satans bra det antagligen var.
 
Nu låser vi tråden så slipper vi som inte vara där höra dryga utlägg från folk som var där om hur satans bra det antagligen var.

Räcker med att läsa recensionerna i Spexpressen och Aftonhoran så förstår man att the place to be igår kväll var Stadion. Suck...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top