Metalfans: Se Transport League LIVE 1/4!!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Metalfans: Se Transport League & Painfield LIVE 1/4!!

Japp, 1:a April(!) :yoparty så spelar ett tokgrymt band Vid namn Transport League på Club Nirvana

Om ni gillar TUNG metal, typ Entombed,Pantera, Machine Head, så missa inte detta !!! Hur dom låter? Klicka på länken här under och check em' out!
:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

"Join da' League!"

EDIT: Nytt ställe! De lirar som öppning åt Painfield(fast det borde vara tvärtom :3freak )

Bifogat

• Tony.jpg
    Tony.jpg
    25.7 KB · Visningar: 58
Last edited:
Ska se dem och Finntroll (bl.a.) på Axefeast på lördag :yoparty
Inga prov imorgon och så har Trolhammaren äntligen kommit, ahh, livet är skönt...

Kongo skrev:
Japp, 1:a April(!) :yoparty så spelar ett tokgrymt band på klubb nirvana på Tantogården i Sthlm!(samma ställe som SH-festen i samband med mässan)

Om ni gillar TUNG metal, typ Entombed,Pantera, Machine Head, så missa inte detta !!! Hur dom låter? Klicka på länken här under och check em' out!

WOW! .. hahaha.. va fan dom lirar ju varannan helg på belzepub jueh =P
husbandet typ... :hihi

Määäätaaaaalllllll.......

Kongo skrev:
Japp, 1:a April(!) :yoparty så spelar ett tokgrymt band på klubb nirvana på Tantogården i Sthlm!(samma ställe som SH-festen i samband med mässan)

"Join da' League!"

*** LÄTT att man är med. Deras "Satanic Panic" (förra skivan) kostar förresten galet futtiga 29:- på Ginza, så vill man ha den är det ju lätt bara att beställa. Den är SNORBRA, lyssnade på den igår....

Det här är ett sådant tillfälle då det lämpar sig väl att bruka den gamla rockar-smileyn! Självklart ska jag dit! Skönare band får man leta efter!!!

LED POISON!

:rock :rock :rock :rock :rock

NinjaNurse skrev:
Det här är ett sådant tillfälle då det lämpar sig väl att bruka den gamla rockar-smileyn! Självklart ska jag dit! Skönare band får man leta efter!!!

LED POISON!

:rock :rock :rock :rock :rock
haha Sitter nu pch ölar lite och lyssnar på den låten, är ju bland de bästa men det finns ju hur många råtunga som helst! Nu kom t.ex "sick scum"!!
:yoparty :rock :yoparty :rock :yoparty

hehe as it happens så lirar dom på just belzepub på fredag :P

får väl gå dit å glo på dom.. vart lite sugen nu.. :yoparty

Painfield verkar ju också rätt ok. Har inte hört dem förut. Men en sak är ju klar. Transport kommer att köra över dem totalt!!! Fan va skönt det ska bli att se dem! :yoparty :yoparty :yoparty

äh.. tar hojjen.. fullt ös me en bärs i näven YIIIEEHAAWWW!!! hehe :fyllisar :hihi

ingen härifrån som ska på gbg spelningen?

Vissa justeringar av planeringen har gjorts från min sida. Jag flyger hem istället vilket gör att jag kan se hela konserten imorgon! Nice som fan :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT