Nursey
Utan lem
Jag har kirrat biljetterna, stumps.
Men hallååå...jag skall gå med Pallas
schysst som fan gumman..!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kirrat biljetterna, stumps.
Oct. 31 - Stockholm, Sweden - Debaser
). Del av refrängen gick :Jag hörde en hårdrockslåt på gymmet förra veckan som var grymt bra, någon som kan hjälpa? Jag har googlat på den del av texten jag uppfattade, resultatlöst.
Det var i alla fall en ganska hård låt men sannolikt kommersialiserad, men jag tyckte det var dödsmetall typ (och det hatar jag sjukt mycket egentligen). Del av refrängen gick :
"...a situation like this would never exist..."
Kompislista i 1v för den som löser det.![]()
Jag hörde en hårdrockslåt på gymmet förra veckan som var grymt bra, någon som kan hjälpa? Jag har googlat på den del av texten jag uppfattade, resultatlöst.
Det var i alla fall en ganska hård låt men sannolikt kommersialiserad, men jag tyckte det var dödsmetall typ (och det hatar jag sjukt mycket egentligen). Del av refrängen gick :
"...a situation like this would never exist..."
Kompislista i 1v för den som löser det.![]()
Sign up så bestämmer vi en tid och plats när det närmar sig:
1. newstead
2. Nörshi
3. Toxicity
4.
5.
på den där listan men det borde finnas fler här som är sugna på att se Chimaira, Sonic Syndicate, Caliban och inte minst Soilwork!NUCLEAR BLAST ALLSTARS - DYSFUNCTIONAL HOURS
testa om det kan vara den där...
Nej den var det inte tyvärr.![]()
Sign up så bestämmer vi en tid och plats när det närmar sig:
1. newstead
2. Nörshi
3. Toxicity
4.
5.
fan oxå, jag som ville vara på kompis listan![]()
prova sonic syndicate - denied
Nej inte den heller.
De måste alltså sjunga det där, "...a situation like this would never exist..."
Den delen är jag säker på.
Annars kan man säga att upplägget var likt, en som gallskriker och en som försöker vara mer melodiös.

Pröva Linkin park.3174819Nej inte den heller.
De måste alltså sjunga det där, "...a situation like this would never exist..."
Den delen är jag säker på.
Annars kan man säga att upplägget var likt, en som gallskriker och en som försöker vara mer melodiös.

Var köper man biljetterna? Får jag tag i en biljett så skriver jag in mig på listan.
jaaa.. det var ju därför jag trodde att det var den...
dom sjunger ju så... "A SITUATION LIKE THIS SHOULD NEVER EXIST
THEN WHY ARE WE OUT OF CONTROL
I SEE SMOKE FROM THE EDEN FIRE
WATCH IT GOING HIGHER AND HIGHER"![]()
Sign up så bestämmer vi en tid och plats när det närmar sig:
1. newstead
2. Nörshi
3. Toxicity
4. Pentix
5.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |