metal gear solid 3: snake eater

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
nån annan än jag som inte kunde vänta på släppet i europa och drog från nätet istället? hursomhellst.. sjukt bra hittils, inte besviken än iallafall efter 6h40min :tummenupp

honkiie skrev:
nån annan än jag som inte kunde vänta på släppet i europa och drog från nätet istället? hursomhellst.. sjukt bra hittils, inte besviken än iallafall efter 6h40min :tummenupp

Jag sålde mitt PS2 för att ha råd med hojjen och datorn är inte så bra heller.
Men satan vad sugen man blir att spela MGS. Tyckte dock att 2:an var lite av en besvikelse. Någon gång i framtiden måste man ju ta och köpa sig ett PS2 igen så man får smyga omkring lite :D.
Håll oss uppdaterade om hur det är att spela!!

valentinic skrev:
Jag sålde mitt PS2 för att ha råd med hojjen och datorn är inte så bra heller.
Men satan vad sugen man blir att spela MGS. Tyckte dock att 2:an var lite av en besvikelse. Någon gång i framtiden måste man ju ta och köpa sig ett PS2 igen så man får smyga omkring lite :D.

Nu kan du ju få en PS2:a för under tusenlappen. Om inte annat så måste du ju skaffa en när GT4 släpps i mars, så det är lika bra att köpa en direkt.

Starstriker skrev:
Nu kan du ju få en PS2:a för under tusenlappen. Om inte annat så måste du ju skaffa en när GT4 släpps i mars, så det är lika bra att köpa en direkt.

Hehe ja, iofs. Men som student så är månadsinkomsten ganska tajt :hihi
GT4, Silent Hill 4, MGS3; det finns ju hur många anledningar som helst att köpa PS2 nu. :D

Jag GT4 lär vara grymmt. Tycker fortfarande att GT3 är det bästa rejsspelet hitentills. *längta!!*

P@trik skrev:
Satans vad sugen man blev på att spela nu då..
Tyckte 2:an var grymt bra kanske lite för mycket och för långa "scener" men det var jäkligt svårt att slita sig när man väl börjat spela det.

Håller med om tvåan. Det känns som om det blev en tredjedel kvar av spelet, efter att ha tryckt förbi all film och text.

Men jag ser fram emot trean. Undrar över hur stor yta det är man spelar över?

valentinic skrev:

Ja det är samma sköna känsla iallafall. Det är några förändringar, för det första så är man ju i djungeln mesta delen av tiden hittils iaf. Då måste man ändra sitt kamoflage för att smälta in så man inte syns. Krypa i gräs och sånt. sen då man blir skadad så tappar man hälsa och stamina, ju mindre stamina man får desto sämre skjuter man och så får man inge hälsa. Då man ska heala så äter man t.ex en orm, krokodil, spindel eller hjort så att man får full stamina och då regenererar hälsan. Ifall man blir skjuten ska man även gäva ut kulan med kniven, desinfektera, sy och bandagera. Ifall man får nå leeches då man simmar i träsken så bränner man bort dom med cigarren. sen så har man ingen radar. man har rörelse sensor som går på batterier men den fångar bara upp rörelser och man ser inte vilket håll soldaterna tittar åt. man har även en grej som hittar djur med ultraljud och en grej som dunkar och piper då nån är i närheten. Det enda som är lite störande hittils är att Revolver Ocelot är som en jävla brat. det är som i tvåan väldigt mycket dialog och film fast det gillar jag, vet att många tyckte det var störande. jaja, nu ska jag spela tills jag somnar :)

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda