Mesta möjliga mobil för minsta möjliga pengar?

Nu har jag beställt 2 st nokia 3500, att kameran är kass skiter jag totalt i. Nu ska vi se hur bra/dåliga de är, jag återkommer med betyg!

Smyger in en fråga på temat då.

Nokia 6500 Slide, några erfarenheter - bra eller anus?

Jag har faktiskt en k800i nu... Men det är ju det att joysticken börjar tacka för sig... Även om mobilen har skött sig rätt bra börjar det bli dags för en ny. Kollat lite på Nokia 6300. Någon som har testat?

Ett tips är att inte gå över till Nokia om du inte vill slita ditt hår i stycken. Pissmenyer etc, även om standbytiden är bra.

Med de där abonnemangskostnaderna kan det kvitta :tungan

Jo, men teoretiskt sett så kan man ju köpa en och använda sitt befintliga abonnemang... :)

Med dollarn så pass billig som den är så landar man runt 1200 SEK för en sproilans iPhone när den släpps i juli.

Ett tips är att inte gå över till Nokia om du inte vill slita ditt hår i stycken. Pissmenyer etc, även om standbytiden är bra.

Håller med. företaget där jag jobbar envisas med nokia och har alltid gjort så. Det är ett evigt trasslande och bytande av trasiga telefoner, förutom de ovan nämnda problemen med användarvänlighet.

I förra veckan tog jag för andra gången på ett år min jobbtelefon och kastade i golvet så delarna yrde när den för femtielfte gången bara bröt ett samtal utan vidare. Men den här gången beställde jag ingen ny utan sa till chefen att vill han mig nåt så får han ringa min privata mobil i fortsättningen, jag vägrar ta i en nokia nåt mer.

Har hört att på dataavdelningen så har dom SE, undrar varför inte vi vanliga arbetare får ha såna utan måste dras med finska skittelefoner....:va

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti