Mesta möjliga mobil för minsta möjliga pengar?

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Jag och tjejen behöver "uppgradera" oss mobilmässigt. Bägge har struliga telefoner och det är dags att hitta något nytt inom en rimlig prisklass (helst under 1500:-)

Krav:
SMS
Ringa
MMS
MP3
Stereoheadset
möjlighet att bygga ut minnet (minneskort)
Bra batteritid
Skall helst inte tappa kontakten med nätet :tungan

Vad rekommenderar ni?

MVH Niclas

SE w660. Finns för under 1000 kronor har jag för mig.

Ingen joystick på den inte ;)

Batteritiden klagar alla på ändå så.. Oavsett modell.

Hmm... Var för dyr i vilket fall :tungan Har du fler tips så är de välkommna :)

EDIT: Såg f ö att den där w660 hade strålning som en mindre microvågsugn :yoparty

Hmm... Var för dyr i vilket fall :tungan Har du fler tips så är de välkommna :)

EDIT: Såg f ö att den där w660 hade strålning som en mindre microvågsugn :yoparty
Strålning har väl ingen dött av? :3freak :hihi

Har tyvärr inget annat bra tips. Är inte så insatt i dom andra märkena.

Men jag gillar w660 skarpt. Har walkman vilket é skönt om man tänkt lyssna på musik, bra headset, ingen joystick, möjlighet att trycka i massa minne och så kostar den bara lite drygt 900 ju :hihi

K800i, en gammal modell men fortfarande klockren. Har förvisso joystick men sköter man telefonen så fungerar den bra. Har haft min sedan samma dag den släpptes i Sverige och den börjar se risig ut och joysticken fungerar lite sisådär emellanåt. Men fortfarande, det är en jävligt bra mobil som ligger bra i näven och har allt man kan önska sig.

Nokia är grymma på standbytid. Personligen gillar jag inte nokia men jag har en som tjänstemobil så jag använder en regelbundet iaf. Grym passtid men känns lätt antik fö.

K800i, en gammal modell men fortfarande klockren. Har förvisso joystick men sköter man telefonen så fungerar den bra. Har haft min sedan samma dag den släpptes i Sverige och den börjar se risig ut och joysticken fungerar lite sisådär emellanåt. Men fortfarande, det är en jävligt bra mobil som ligger bra i näven och har allt man kan önska sig.

word nigga! allvarligt talat så är det en av dom bästa mobilerna jag haft.. den har allt, batteriet håller i evigheter, mkt bra kamera, herkules!

Bästa mobil för bästa pris borde vara en föredetta toppmodell som fortfarande säljs ny. Som tex k810i, p1i eller w880i..
Jag har själv en p1i och en w880i, och är mycket nöjd med kvaliten på båda.
Nokia har säkert många prisvärda modeller, men jag föredrar själv SE.

Nokia 5310 kostar ny 1700 nånting och levereras med 2gb minneskort. Min har funkat skitbra iaf :tummenupp Lite väl låg volym på ringsignalen ibland kan jag tycka däremot.

Jag har faktiskt en k800i nu... Men det är ju det att joysticken börjar tacka för sig... Även om mobilen har skött sig rätt bra börjar det bli dags för en ny. Kollat lite på Nokia 6300. Någon som har testat?

Kan rekomendera SE W880i, köpte en sån nyligt för 1400kr och är tokigt nöjd, jäkligt bra batteritid och bra mp3-spelare. MS Micro kort på upp till 2gb (1gb är standard)

Dessutom är den tunn och liten. Knapparna är ingen fara om man har normal motorik! :tummenupp

Jag har faktiskt en k800i nu... Men det är ju det att joysticken börjar tacka för sig... Även om mobilen har skött sig rätt bra börjar det bli dags för en ny. Kollat lite på Nokia 6300. Någon som har testat?

Har också haft den. Same shit. Fast det var en bra nalle. :)

Kan rekomendera SE W880i, köpte en sån nyligt för 1400kr och är tokigt nöjd, jäkligt bra batteritid och bra mp3-spelare. MS Micro kort på upp till 2gb (1gb är standard)

Dessutom är den tunn och liten. Knapparna är ingen fara om man har normal motorik! :tummenupp

Har 8gb i min. Det funkar fint =)

Bara kameran som drar ner betyget..

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti