mest touring av CBR,R1 eller GSX-R?

ookay, då blire 04, ska givetvis ut och provköra först. Vad är rimligt att ge för en 04:a? Jag vill ha en i bra skick och servad givetvis. Vad är rimligt? så jag inte blir helt :arsele av säljare

Vill försöka landa på en 70, hade varit trevligt. Ni får gärna hojta till om ni hittar något bra ex någon säljer. Ska sätta span på blocket och sälja min nuvarande pärla med en tår i ögat.

Last edited:
Om du tänker köpa upp dig från en R6a till en 1000cc så förstår jag inte varför du väljer mellan Supersportklassen? Ingen är gjord för att gå långa stäckor och inte heller är den gjord för att man ska packa massa grejer på dom! Satsa på nån mer Touringhoj, tillochmed Hayabusa är skönare att "toura" med än en R1 eller liknande!

Vänta nu här i två sekunder.
Har du ens kört någon av hojarna du uttalar dig om eller drar du bara "fakta" ur röva?
Jag menar inte något i stil med att noobs inte borde få skriva sina åsikter lite eftertanke innan man postar kan ju vara bra.

Har kört zx-9r -02, r1 -01 & -03 samt cbr 954 -02 och helt klart sitter man bekvämast på kawan. Det är en lite mer upprätt körställning än de andra, nackdelen är att den är liiiiittte slöare och ngt tyngre bara.

Min åsikt är att

zx9r är bekvämast sedan kommer Cbr 954 efter det kan man klumpa in Cbr 1000 och diverse R1:or.

My 50 cent´s

Vilket FB? Har för mig att R1 inte försäkras av Bil Sport och MC som har Yamahas märkesförsäkring :S

Bilsport och MC säljer inte Yamahas märkesförsäkring (Yamaha Power Insurance), det gör Länsförsäkringar...bara en detalj....

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...