Mest skruvade filmen du sett

Chris Ash skrev:
"The wall" är ju intressant.....
Den är grym :yoparty

Finns de kollat igenom filmen och inte fattat ett smack, men då har de troligtvis satt sig och börjat se med fel förväntningar. Man måste lyssna noga till musiktexterna för att videosekvenserna ska få mening och helst bör man känna till lite om floydmedlemmarnas bakgrund och den politiska utvecklingen i Storbritannien.

Last edited:
Ichi the Killer är ju en trevlig film :rolleyes:
Battle Royale I och II funkar ju också.

mb skrev:
Den är grym :yoparty

Finns de kollat igenom filmen och inte fattat ett smack, men då har de troligtvis satt sig och börjat se med fel förväntningar. Man måste lyssna noga till musiktexterna för att videosekvenserna ska få mening och helst bör man känna till lite om floydmedlemmarnas bakgrund och den politiska utvecklingen i Storbritannien.

Man bör dessutom se den mer än en gång.....

"Cum in my mouth and i'll spit it back in yours" :3freak Jag har inte sett den men jag såg titeln och det räckte för att tycka att den var den mest skruvade jag har sett, även om jag inte sett den :va

OLDBOY är helt klart den sjukaste och mest skruvade film jag nånsin har sett.

OldBoy4.jpg

http://www.imdb.com/title/tt0364569/
Intriguing mix of "Memento" meets "Payback" by way of "Chinatown"

har inte sett nån film som är super skruvad , men några småskruvade favoriter har jag juh...

A clockwork orange
Cube 2 - Hypercube
Army of darkness
Meet the Feebles
Eternal Sunshine of the Spotless Mind <-- skruvad första gången iallafall

ja det var väll några iallafall

honkiie skrev:
Oldboy är väl inte sjuk? Den är bara jävligt bra och anorlunda.

Jo jag anser att den är sjuk. Du kan väl inte mena att när historiens sanning kommer fram är direkt frisk?
Och jag sa aldrig att den var dålig eller så..håller med om att den är riktigt bra.

skoteridioten skrev:
Jo jag anser att den är sjuk. Du kan väl inte mena att när historiens sanning kommer fram är direkt frisk?
Och jag sa aldrig att den var dålig eller så..håller med om att den är riktigt bra.

Ja, jävlar vad psykotiskt det blev i slutet på den rullen. För att tänka ut den vändningen kan man inte vara helt rättgängad..... Visst är det en grym rulle, speciellt i början. Tycker dock att det genomsjuka slutet förstör en hel del av filmens "appeal".

Freddie Got Fingered! :fakta
Och sen fanns med en kille som åt kyckling, tog ur benen ur munnen, satte ihop dem till en pistol och sköt tänder med den.. Kommer inte ihåg namnet på rullen men jävligt skum var den iaf..

Guinea pig kan ni ju se om ni gillar romantik. Orkade dock inte se hela. Spolade genom den. Man kände sig som smutsig efteråt. Sjuk film.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt