Mest pang för pengarna?

Yamaha fzr 1000 den kan man spöa många andra samtida hojar med, men det är om man kan köra ;)

R1? Det finns 1998/99.or för under 30K! Jag vet en som sålde en 99:a för 29K, inte som streetfighter eller kittat, orginal blå, dock så hade den gått 8000 mil..En en sådan så får du nog enligt min mening mest bang, vad det gäller allt, även om du inte använder alla fördelar på hojen fullt ut så skadar det inte med lätt chassi, svängvillig hoj, pulver i motor..ja du förstår nog:)Samt att det finns uppsjö av reservdelar o tillbehör:)

Även gsxr 750 modell insprut är inte fel heller, till bra priser numer:tummenupp

Yamaha fzr 1000 den kan man spöa många andra samtida hojar med, men det är om man kan köra ;)

Prestanda är i dessa, men de är som ånglok/touringlok(har haft en själv..) att hantera, han hade redan kört lite kawwa 600, då tror jag inte man vill gå ett steg tillbaka..

Last edited:
Förstår inte varför så många verkar tro att jag kommer att köra ihjäl mej.Käns väll som att risken för det borde vara större om jag försökte köra som värsta roadracingstjärnan i böjjarna än om jag bara fiser runt lungt och stilla och ger gärnet på nån raka ibland...:)

Tack för alla tipps, nu har jag lite att fundera på!Nån turbohoj tror jag dock inte att det blir nu i alla fall.Skulle ju vara roligt förståss, men lär väll fixa lappen först i alla fall.Skulle ju ioförsej vara grymt roligt att komma till uppkörningen med en turbomatad 1100 med långsving:yoparty

Men börja med kortet, så trillar säkert poletten ned snart, det tråkigaste med hojkörning är att vrida rulle rakt fram (det är jättefräckt första gångerna, sedan är det bara en transport till nästa kurva).

Jo, är väll det jag har kommit fram till, trodde ju att lösningen (som alltid:)) var mera effekt!Haha Men jag kanse skulle lära mej att svänga istället...Eller så får jag gå åt andra hållet och sattsa på sämre chassie.En turbomatad trajja choper utan bakfjädring och frambroms borde ju vara rätt spännande att vrida rullen på rakt fram;)

Jag gillar helt enkelt övermotoriserade grejjer:D

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back