Hurricane600
Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
har samma hoj som superbee och den är riktigt billig att äga jag är 18 år och betalar 3000 spänn om året i försäkring, hojen köpte jag för 10 lök och den har gått nästa 8k mil nu och låter hur fint som helst gamla hondor är svåra att få död på![]()
ja min jäkel har nog gått en bra bit
Det enda jag märker av är att det kan rassla lite om kamkedjan om motorn är varm o man har stängt av (typ för att tanka) så kan de rassla lite de första 100 meterna när man drar igång... har iofs kört på 10-40 delsysntet som kanske inte ger de bästa oljetrycket direkt...
Uppför sig din så också?(jag har ny kamkedjesträckare)
det schysstaste är att den hänger fan på de flesta moderna (upp till 02) 600or riktigt bra (till en 200 blås iaf) då är den iofs drevad men för den inköpskostnaden och försäkringen( dessutom kostar drev nåra 100lappar)! på kurviga vägar och slangning då är det enbart upp till en själv, där jag faktist tycker att min hoj rockar

Man poweruiiilar ju inte en gammelcebeärr annat än på 1an men med koppling o lite feeling så är det inga problem att ta upp skiten på 2an o gassa iväg o slänga i 3an
Last edited: