Evil M
?
Nu har jag läst igenom en hel del trådar om skinnställ och storlekar och har kommit fram till att jag måste ha en helt unik kropp
Jag är 180 väger 93kg, har ett spyke rubicon storlek 54. I stortsett alla trådar om storlek på skinnställ så säger alla som är runt 180 att dom har 48-50-52 i storlek och det sitter perfekt. Jag testa ett spyke 52 ställ innan jag köpte 54 stället och jag gav upp rätt fort med 52 stället, mitt 54 kunde ha varit lite mindre men inte mycke.... man kanske vill ha barn någon gång i framtiden bla.... Ska man gå efter vad alla säger här så måste man väl vara minst 2meter och väga 120-130kg för ett 54 ställ
Nu undrar jag bara om det finns någon som har 54 i nått ställ och hur är din vikt/längd? Vilket märke? Sitter stället bra mm mm.
Går i tankarna att köpa ett helställ i stället för två delat som jag har nu, känns säkrare med helställ. Har inte råd med nytt så det blir ett begagnat i så fall.

Nu undrar jag bara om det finns någon som har 54 i nått ställ och hur är din vikt/längd? Vilket märke? Sitter stället bra mm mm.
Går i tankarna att köpa ett helställ i stället för två delat som jag har nu, känns säkrare med helställ. Har inte råd med nytt så det blir ett begagnat i så fall.